Gå til innhold

Hvilke farver passer bra til Limegrønt??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes brune lys bli jo kanonfint :)

Hva med burgunder eller vinrødt, tror dere?

Skrevet

syns en type rosafarge passer til, men det kommer an på hva slags rom det er snakk om. Har sett fine jenterom med limegrønn, hvit og rosa. kanskje en type blåfarge også.

Skrevet

Er evt til kjellerstuen vår. Det er hvitmalt panel. (Letthet?) og Chi i tak, lister

Tenker evt å ha Limegrønne gardiner, puter, duk etc. (Hadde det på kjøkkenet før) Men er så usikker. Vi tenker nå å male en kontrastvegg i varm farve.

Men jeg er sååå usikker på farver. Og synes kanskje vi bør blande inn noe i tillegg til alt det grønne.

Skrevet

Eller hoppe over det limegrønne som er så "visning i 2008" ?

Skrevet

Joooo forsåvidt, heller litt mot det også. Er bare at vi har så mye av det fra før.

Men jeg vil egentlig ha litt varme jordfarver jeg da.

Hva er HOT i år da? Jeg er altså helt på jordet interiørmessig. Burde ikke være lov....

Skrevet

Jeg tror shabby chik er årets greie, med lyse farger og sånt...

Er ikke noen interiørguru akkurat selv, men limegrønt er veeeeldig utdatert.

Duse lillatoner har jeg sett mye av og der det passer er jo det lekkert, evt så synes jeg også jordfarger er fint, det gir et mykt inntrykk på en måte, føler meg mer velkommen i hjem med "imøtekommende" farger.

Kanskje sjekke ut Norske Interiør Blogger (NIB) ?

Skrevet

Hva med å dra på en fargehandel og få et fargekart med farger som passer til limegrønn? :) Det er mye som kan passe så lenge det er i samme "skala".

Skrevet

Det er fortsatt hot med jordfarger som grått, brunt, sand og varme hvitfarger. Men det viktigste er at man velger det man selv liker, at man gjør det personlig ikke følger trendene slavisk.

Du kan kanskje få noen tips på ifi.no Eller du kan søke på tapet, fargekart eller limegrønn på google.

Skrevet

Rødt, orange, gul og noen blåfarger. Ellers har du nøytrale farger som grå og brun

Skrevet

Har litt vanskelig for å komme meg plasser skjønner du. Så sitter å ser litt på internett for å sende kjæresten min, evt vite litt på forhånd hva vi skal ha. Viste ikke at vi kunne få slike farvekart jeg. Men det var lurt ja :)

Nå fikk jeg lyst til å bytte ut i stuen også!!

Skrevet

Har prøvd å se der, men synes alle bare hadde chabby chic :)

Ikke helt min smak. Men veldig fint da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...