Gå til innhold

SNUFS!!! trenger sympati :((

RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå 66 dager igjen av svangerskapet, og jeg har blitt syk!!! Ligger i sofaen og føler meg som en syltagurk som har ligget altfor lenge på ei strand i tyrkia midt på sommeren!

Må innrømme at sutringa mi nærmer seg mannenivå - nær-døden-opplevelse med andre ord ;-P (hehe)

Håper det verste gir seg snart, for dette er sliiiiitsooooomt!!!

Håper ingen andre er i samme båt, for dette unner jeg ingen!

Og håper at lille prinsessa i magen har det fint, selv om mamman er syk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, det er utrolig kjipt å bli syk når man har nok med å være gravid! Jeg var også skikkelig sylte forkjøla rundt der du er nå ca og det er kjipt! MEN! - du må trøste deg med at det er like greit, for det er værre å bli syk enda senere i svangerskapet - eller under fødsel....! Så ta det imot, bli frisk og vær glad du er ferdig med det :)

Er lov å syte, å ligge rett ut osv nå, så bruk tiden til å slappe av. Ta vare på deg selv, og god bedring :)

Skrevet

Uffda...det hørtes riktig ille ut. Håper du får godt stell av de rundt deg....!!!

Var selv litt tett for etpar uker siden, men langtfra så galt. Du får ta vare på deg selv og ha en riktig god bedring. Drikk MYE vann og ta en paracet eller to om feberen blir for høy. Det er bedre for barnet med litt paracetamol enn at du er fryktelig overopphetet. Og - så føler du deg sikkert mye bedre etterpå!

Sympatiklem fra

Skrevet

Uff, det er lov å sutre og syns synd i seg selv da. Jeg er hverken syk eller i 3. trimester nå, men var syk da jeg var gravid med forrigemann. Da hadde jeg influensa og 40 i feber i en uke rundt uke 12. Jeg var rett og slett hysterisk redd for hvordan det skulle gå med bebisen. Men nå er han en vakker rampete ettåring. De fikser fint at mamman er syk.

God bedring, håper du er på beina snart!

Skrevet

ntååååå - så utrooolig godt det hjelper med sympati, selv fra folk man ikke vet hvem er! :)

Tusen, tusen takk jenter - dette hjalp faktisk veldig. :)

Klem til dere alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...