Gå til innhold

bli gravid etter en abort

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Eg mista i veke 7 og vart gravid rett etterpå.........no skal det seiast at eg mista igjen i veke 7........men eg er ikkje sikker på at det var pga at eg vart gravid for tidleg. Har hørt om andre der det har gått bra! Men; viss du kan så kan det vere greit å vente på 1 mens berre for å sjå at ting er på plass igjen. Viss du allereie er gravid igjen: Lykke til!

Ja jeg er gravid igjen nå etter en SA og har ikke hatt mensen igjen først, håper det går bra. Var gynekologen min som sa jeg kunne det så regner med at det ikke skal være noe negativt med det :) Mistet i 10+4 sist nå er jeg rundt 7 uker. Er det noen som vet hvordan man regner ut termin osv uten at man har hatt mens først?

Annonse

Da jeg mistet i uke 8 i mars (SA), sa legen min at det bare var å fortsette å prøve så lenge kroppen var i lage og jeg selv syntes det var greit. Hun sa det var mange forskjellige meninger rundt dette. Eneste hun kunne tenke på at var litt dumt, var evt å vite hvor langt en er på vei med neste mann. Men da er jo UL en grei måte å finne ut det på. Jeg forsatte bare prøvingen, men hadde en mens i mellom før jeg ble gravid igjen. Det var da 3 måneder etter at jeg mistet. Jeg hadde forsåvidt en enkel SA uten smerter hvor kroppen ordnet opp selv ganske kjapt.

Blir vel litt anderledes om en har MA og må ta piller eller til utskrapning. Da blir jo inngrepet litt større og kroppen kanskje bruker litt lengre tid på å ordne seg til igjen.

Lykke til videre - håper du snart har en liten spire i magen igjen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...