Novemberknøttprøverigjen Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her på BIM. Vi har prøvd på nr 2 i halvannet år, og jeg trenger kanskje ikke utdype den frustrasjonen i dette forumet. Vi brukte 2,5 år på nr.1, så det å lage barn er ikke så morsomt som jeg trodde det skulle være! Jeg var aktiv og ivrig på forumet for halvannet år siden. Må si jeg er glad jeg ikke visste at jeg fremdeles skulle være prøver nå... Men så er det testdag i morgen, og nå er jeg så spent, at jeg nesten ikke orker å vente. I morgen er det dag 28. Jeg har 29 d syklus, så jeg tester fordi jeg har et lite håp, men også for å forberede meg selv på at det kanskje ikke kalffet denne gangen heller. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her. Mest, kanskje, for å få gjort noe med spenningen, eller kanskje like gjerne for å høre om det er flere som må jobbe hardt for spiren? Det er vel bare å krysse fingre for spire i magen.
playground princess Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Lykke til med testing i morgen! Jeg skal krysse fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå