Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei men så gøy jons - GRATULERER!

Er ikke så ofte innom her, men visste jo at du var i gang med nytt forsøk. Regner med at du er superfornøyd med Volvat :-) Ble det satt inn 1 eller 2 egg? Synes dere uansett er tøffe som går for flere barn, jeg har meeeeer enn nok med to kjenner jeg ;-)

Når skal du på UL? Lykke til framover!

Stoooooooooooooor klem fra

VIRKELIG??!!! Hurra, en av testdag 4.10 damene klarte det jammen. Bra jobba =) Håper spiren blir med videre, og at det blir sommerbaby på deg...og på oss andre her som ennå ikke har turt å ta hjemmetest...huff...gruegrue..

Send over babystøv-det trengs!

Takk snøfilla, ble satt tilbake ett egg, de vil ikke risikere tvillinger pga hjertet mitt og fordi vi har hatt ganske grei suksess mht tidligere forsøk. Er ikke helt fornøyd med klinikken (de har flyttet ut fra Volvat og heter nå IVF klinikken Oslo), synes legene der er litt som de to gode naboene som tutler rundt i samme lokaler. Men er selvfølgelig glad og fornøyd med resultatet dersom det holder helt ut:o) Skal uansett gi en tilbakemelding til klinikken på de tingene vi har reagert på der, og håper de tar det sporty.

Rart det der med hvor mange barn man vil ha, håper at dersom vi får en nr tre vil ønsket om flere stoppe :o) Begge gangene vi har sittet der med nyfødte nurk har jeg kjent suget etter en til... litt sykt, men har nok litt med at vi har sett for oss tre...

Skal ringe inn i morgen og høre mht ul og videre.

Stor klem tilbake, kos deg med dine herlige gutter, fine navn på begge, forresten!

Hei SassyMom, håper dere kommer etter i morgen! Og at vi får sommerbabyer neste år!

Skjønner du ikke har turt å ta hjemmetest, de andre gangene har jeg stort sett ventet til blodprøven, tok den om morgenen og ringte inn om ettermiddagen og fikk svaret. Men siden det var så utrolig mange symptomer som ballet på seg et par dager bare måtte jeg ta en test for å for en gangs skyld kanskje få se en positiv test! Har tatt hjemmetest to ganger før etter forsøk, begge neg, ingen fin opplevelse.

Satser på at vi er mange som får følge i mnd fremover:o)

Annonse

er bare en liten svipp innom og vil bare si GRATULERE....:)

og lykke til med ultralyd og det hele....

blir så glad når jeg ser folk som har lyktes....:)

Ingen kan iallfall påstå at barna ikke er planlagt, for mer planlagt en dette er vel ikke mulig:)

igjen gratuelere så masse!!

klem

Takk Pia76 og Familiedrømmen. Er kjempeglad og lettet, men samtidig er det jo lang vei å gå enda.

Og Familiedrømmen, helt enig, våre barn er ingen uhell:o) (Åh, så mange ganger vi har ønsket oss et "uhell" av typen, oi, ble visst gravid nå som det passer så dårlig...)

Ja det er bra urettferdig når andre kan tillate seg å tenke tanken... det passet litt dårlig nå... skal jeg ta abort... også er det nok av oss som hadde gitt alt for å bli gravid... :) but thats life for you....

Vi får nå bare holde hodet oppe alle sammen, glede oss på vegne av alle som får det til og håpe på at vi også skal bli en av dem...:)

nyt tiden framover, og gled deg over den lille...:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...