Gå til innhold

Vi har kjøpt hus til 12 millioner :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med huskjøp. Men altså hvordan kom dere frem til at huset måtte koste 12 millioner for å gi lykke? ;)

Skrevet

Gratulerer. Håper det er alt du har ønsket deg! :o)

Skrevet

Jøss:) Det må være flott! Gratulerer med huskjøp:)

Skrevet

Hadde vært akkurat like lykkelige i et hus til 2 mill...Men siden vi hadde pengene, så vi ingen grunn til å ikke unne oss dette. Og kvaliteten på skolene i nærområdet er best i landet noe som gir barna det beste grunnlaget. Og de kan bo hjemme til de er ferdige med studier om de vil det. Man hadde rett og slett vært veldig bortsjemt om man ikke syntes det er fantastisk å kunne bo i et så kostbart hus. Hadde aldri trodd det ville skje meg nemlig.

Skrevet

Hmmm, jeg er vokst opp i et hus som har en markedsverdi på over 25.000.000kr mens jeg nå bor i en leilighet til 600.000kr, men tror ikke jeg har blitt så veldig mindre lykkelig av den grunnen.

Skrevet

Jeg bor i et hus som er taksert vesentlig høyere enn 12 millioner, men jeg er ikke bortskjemt, og fullstendig klar over at lykke ikke har noe med hustaksten å gjøre. Det gjør ikke livet mitt mer fantastisk at huset jeg bor i er svært kostbart, men det er kanskje bare meg. :) Derfor; gratulerer med huskjøp, hvorfor du følte verdien var vesentlig forstår jeg ikke :)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Men jeg syns dette er helt fantastisk likevell :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...