Gå til innhold

5 dager på overtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen happy

trasig med neg. test..:/ men jeg krysser fingre og tær for deg...XXXxxx

kom hjem fra legen..har nok hatt tidlig graviditet som har gått til grunne..hun ville sykemelde meg pga. alt stress som er rundt meg om dagen..jeg er sliiten..og det kan fort gå gærnt mente hun.så nå skal jeg ha ei uke av,..forhåpentligvis har jeg EL neste uke..så er skal vi slappe av og nyte hverandre..satse på at vi får d til..om ikke nå så i mnd fremover...

håper derfor over til uke 43..ev. julibarn. ønsker deg lykke til. hold oss oppdatert.

klemmmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det, Carina :) Jeg var jo hos fastlege i starten av uken. Han sa at de stort sett kun tok blodprøve hvis det var mistanke om at man har mistet... Synes det var litt rart! Blir nok en tur på gynekologklinikken til uken hvis ikke det har skjedd noe..

Takk, mamma til 2! Det var forferdelig trist å høre det da, men samtidig synes jeg det var flott å høre at du har en lege som tar deg så mye på alvor. Lykke lykke til!!

Klemmer fra

Skrevet

Åh, trasig med negativ test idag... Så frustrerende å måtte gå så lenge å vente. Håper inderlig at det snart kommer et hurra fra deg, kanskje idag? Må jo være en grunn for at tanta ikke kommer? Hvordan er formen om dagen? Fortsatt kvalm? Trenger ikke å være veldig kvalm for å være gravid, forresten:) jeg blir bare kvalm når jeg sitter for lenge på huk;)

Og hvordan går det med bryllupsplanlegging?! :)

Klem

Skrevet

Ja, det er skikkelig trasig å gå sånn her... Ikkeno hurra i dag, fordi i dag har jeg tatt testefri! ;) Formen er ikke så bra, er myyye kvalm.. Kommer i perioder og er veldig intenst, gjør bl.a til at jeg sliter litt med å få i meg mat.. Ellers er det mange turer på do, blir litt småsliten av x-antall turer opp hver natt.. Men det som tærer mest er nok usikkerheten, tror nok det påvirker litt...

Med bryllupet er alt mer eller mindre i boks; både sjømannskirke, forograf og lignende i USA, og feiring her hjemme etterpå :) Kjolen henger i skapet, LITT spent på om jeg må selge den igjen og kjøpe en gravidbrudekjole... Håper selvsagt litt på det nå ja ;)

Der da? Du må jo være i lykkerus om dagen? :)) Koselig det! Må være digg å få en skikkelig positiv test :) Godt å høre at du ikke er så mye kvalm da, det er slitsomt..

Testings igjen imorgen, grugleder meg....

Mange klemmer!

Skrevet

Må innom å sjekke deg av og til, spennende! Håper vi snart sees i juni klubben :)

Skrevet

Så hyggelig, juni-knerten! Det håper jeg også på, veldig.. ;):)

klem fra

Skrevet

Negativ..... ;(((

Skrevet

Tøff dag i dag...... Etter å ha vært full av håp og optimisme etter de svake positive testene, føles alt helt svart nå... Bare gråter og er fortvila ;( Det kan umulig være positivt å ha fått negativ, svaaakt positiv, litt sterkere positiv, negativ og negativ...

HUFF! Etter snart to år med bare skuffelser, følte jeg endelig at det var håp! Nå skjønner jeg ingenting............

Hjertesukk fra meg...

Skrevet

:-( Ikke morsom lesing dette. Alle i tråden her ønsker jo alt godt for dere! Forøvrig fullstendig ulogisk for meg også. Jo, testen burde bli klarere for hver dag, men så synes jeg jo det er utrolig pussig at du ikke får mensen heller! Dersom hcg-nivået synker, så burde du jo normalt sett hatt en tydelig sa (dersom du faktisk er/har vært gravid). Nei, du må komme deg til legen og ta en blodprøve, evt få en ultralyd i tillegg. Har dere forresten vært til utredning, eller? Har jeg spurt om det tidligere, kanskje? *blond*

Stor klem til deg!

Skrevet

Vi har vært til utredning ja.. De finner ingenting galt på noen av oss.

Fastlege ville jo ikke ta blodprøve på meg, så jeg må nok til den private gynekologklinikken jeg bruker. De som har gitt meg clomifen også.. Må bestille time der, må bare få lønning først... Koster skjorta å gjøre ting privat...

Tusen takk for de gode tankene, det setter jeg STOR pris på :)

Klem fra

Skrevet

13 dager over ikm, og der kom det rosa på papiret.

Nå er vi bare kjempefortvilet..

Så her gikk nok spenningen i denne tråden vekk. Da blir det prøverør på oss.

;(

Skrevet

13 dager over ikm, og der kom det rosa på papiret.

Nå er vi bare kjempefortvilet..

Så her gikk nok spenningen i denne tråden vekk. Da blir det prøverør på oss.

;(

Skrevet

Temperatur du? Dette er så rart, men likevel fullt mulig å ha forsinkt el og dermed forsinket mens. Det hadde jeg da jeg ble gravid med lillegutt. Og når du nevner rosa på papiret, så må jeg si at jeg spotta fra 4 dpo og helt til dagen etter positiv test nå denne mnd. Tempen gikk også ned to dager før pos test, for å gå opp igjen. Så det er fortsatt håp, selv om det ser mørkt ut.

Ang prøverør så var jo vi i samme båt, med menn som var supergira og vi som ikke ville. For to mnd siden fant jeg ut at: drit og, la oss bare prøve prøverør og "bli ferdig med det". Skulle til å sette igang da jeg ble syk i noen uker og plutselig så satt jeg med positiv test i hånda. Eller, jeg gikk til akupunktur to ganger i uka den siste mnd, så jeg fikk vel kanskje litt hjelp:) men det jeg prøver å si er at selv om det ikke ble sånn du hadde tenkt med først sex og så en positiv test, så er det større mulighet for å bli gravid med prøverør enn det som har skjedd i løpet av to år. Så får dere litt hjelp på veien og du blir likefullt gravid i ni mnd, like kvalm og gruer deg like mye til fødselen;) tenk så heldige vi er som har muligheten til ivf!

Håper det rosa på papiret bare var en festeblødning og at du snart får en positiv test, en veldig positiv en:)

Og ja, jeg er i lykkerus om dagen. Da vi fortalte svigers, sa svigerfar: ja, det har jeg vekta på... Øh, han er så lite omtenksom. Men mannen min sa bare: du har ikke venta like mye som oss:) syns det var godt han klarte å "ta litt igjen". Men håper ikke at folk kommer til å reagere sånn når vi bringer de gode nyhetene. Formen er fortsatt fin, men trøttheten har begynt å innta kroppen. Så jeg har hatt meg noen hviler om ettermiddagene. Ellers er puppene meget ømme. Og som deg, springer på do i ett. Men alt er egentlig bare kjekt!

Håper du får en bedre søndag snart, vennen, stor klem

Skrevet

Så god du er, Lykke C.. :) Jeg temper ikke nei, har prøvd det da.. Men tror nok tanta kommer for fullt i nær framtid, har veldig menssmerter nå.. Min kjære sa at nå er det ingen vei utenom, nå må vi ta ivf.. Jeg er jo enig, men dette er veldig sårt nå.. Må prate med gyn og høre om ventetid og sånn, så kanskje vi kan ta prøverør etter bryllupet. Da er det noen mnd'r til, og litt tid til å venne seg til tanken.

Glad det gikk så fint for deg, lykke c, det er sånne historier som skaper håp! :) Dere får nok bare gode tilbakemeldinger på den gode nyheten, kan ikke skjønne noe annet!

Ønsker deg alt godt i den nærmeste tiden, tror jeg blir litt mindre aktiv her en periode nå. Få dette litt på avstand..

Tuuuuusen takk for all støtte, jeg setter utrolig stor pris på det.

Klemmer fra

Skrevet

Uff, dette var leit for dere, skjønner godt at det er litt tungt nå. Dere får ta en velfortjent liten pause og kjenne litt på hva som blir riktigst for dere.

Lykke til med bryllupet uansett!

Skrevet

Så trist å høre at det ikke gikk veien for deg! Har fulgt med denne tråden, og hadde stor tro på at det til slutt kom en knall positiv test.

Ang. legen din, så kan han ikke nekte å ta blodprøve av deg. Hvis du skulle komme i samme situasjon en annen gang så ikke gi deg. Legen kjenner vel til historien deres, og da bør han jo ta den prøven. Det er jo kun en enkel prøve. ikke noe spesialprøve til flere hundre kroner, og det kan spare dere for pinefull venting enten det går den ene eller den andre veien!

Lykke til videre med bryllup og ivf!!

Skrevet

Så trist å høre at det ikke gikk veien. Jeg er nettopp kommet over i 3pp men likevel veldig skuffet, kan ikke greie å forestille meg da hvor skuffet du må vere. Ønsker dere all lykke til videre. Håper virkelig det ordner deg. Mange trøsteklemmer til dere.

Skrevet

Søren! Det var da fryktelig triste nyheter da! Skjønner godt at dere er fortvilet. Synes alikevel ikke ta dere skal fortvile og føle det som et nederlag at dere tyr til IVF! Kanskje de da klarer å finne årsaken til hvorfor dere ikke klarer å bli gravide. Synes nå fortsatt at det er toskete av legen å ikke ta en blodprøve. Er jo dagen etter dette, men håper nå fortsatt på at litt rosa på papiret ikke er mens jeg da ;-)

Nei! Dere får fokusere på bryllup og andre koselige ting. Jeg er sikker på at det blir baby på dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...