Gå til innhold

5 dager på overtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa! :)

Jeg tok AKKURAT en CB faktisk, negativ.... :(((

Er ikke mindre forvirret nå, for å si det sånn... *SUKK!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm.. Rett før den "magiske" 10 minutters-grensa, så vi begge at det ble et heeeelt lyst kryss når man holdt testen på skrå... HMMM... Men vi tør ikke si at den var positiv, den må være sterkere.....

Forvirret, litt optimistisk, mest redd for å bli skuffet...

Skrevet

Oioioi!! Hva er det jeg ser?!? Juhu, spennende med overtid:))) og ikke minst svak positiv test!! Jeg er som vanlig lite aktiv her inne, men utrolig morsomt å se dette innlegget fra deg!

Er selv på overtid, eller, på overtid ift. min egen syklus. Har jo hatt 12 dager lutealfase de siste mnd. Og nå er jeg på dag 16:) har gått tim akupunktur denne mnd - to ganger i uka! Dyrt og litt stress ift jobb, men kanskje vel verdt penge e!!

Må bare ut og skaffe meg test idag, så blir det testefest hos meg;) har du testa igjen?! Superspent på resultatene!

Skrevet

Høres jo lovende ut :) har du tatt noen nyb test med morgen urin idag???

Skrevet

Hei lykke c! Så morro å se deg her! Også så bra at du også er på overtid -synes virkelig det er vår tur nå! Du må skrive inn resultatet av testefesten din ;) Lykke lykke til!

Hei Carina :) Vi synes også det er lovende, men tør ikke håpe for mye.. Ingen tegn til tr ennå da, 9 dager på overtid er jeg vel nå.. Ikke testet i dag, men håper det ligger noen tester i postkassen etterpå :) Da blir det testing imorgen.. xXxXx'er ALT! ;)

Min kjære leste på div sider at det er flere som får riktig test når man tar det i en kopp først, ikke rett på pinnen...? Tenkte prøve det imorgen.. :)

Takk for hyggelige hilsener! :))

Skrevet

Testene har ankommet, så da blir det mer testing imorgen.. Gruer meg litt.. Er på dag 10 da, og da håper jeg inderlig den er pooosiiitiiv! ;)

Skrevet

Åååå så spennende! Tiss i kopp først, så er du helt sikker. Har ødelagt mang en test med at jeg ikke har klart å tisse tilstrekkelig på pinnen, så har kjøpt sånne små engangs-shot-glass som jeg samler opp en skvett i. Etter det har ingen tester svikta, selv om de ikke akkurat er positive så ofte da ;-)

Skrevet

Tusen takk for tips! :) Jeg har tenkt til akkurat det, kjøpte noen små plastglass i dag! Nå krysses alt som krysses kan, også håååper vi... :)

Skrevet

Du, 10 dager på overtid - da trenger du ikke morgenurin;) kom igjen og svi av en test nå!! Så kan vi si at vi fikk positiv test på samme dag:D ja, to rosa streker kom opp nesten umiddelbart etter jeg hadde tissa på testen:) åh, så lykkelig!

Skrevet

Gratulerer sååå mye, lykke c!! Glaaa på dine vegne!! Har du regnet ut ca termin?

Jeg testet i dag, jeg.......... Synes det så ut som den ble negativ, så rett før tiden gikk ut gikk jeg og la meg for å deppe litt.. Hehe.. Min kjære gikk rett på badet etter meg, og kommer ut med en gang: "Det er jo to streker her..!" Helt på slutten av virketiden kom det en svaaak strek til... HMM.. Tør ikke juble helt, kanskje den er falsk positiv? Har aldri hatt falske positive før, alltid blendahvite til leeeenge etter virk.tiden..

Så her håper vi fortsatt, men jubler ikke...

Jeg er fortsatt kvalm, og er på do minst en hang i timen.. Wohoo...

Gratulerer så mye igjen, lykke c, håååper vi kan følge hverandre her nå altså.. Det hadde vært såå kos! :)

Skrevet

*en Gang i timen, ikke hang... ;)

Skrevet

Oj, dette er litt av en thriller! Måtte innom og sjekke hvordan det gikk med deg før jeg begynner å jobbe. Synes det virker som det har klaffet, jeg! Gratulerer!!!

Skrevet

Så koselig at du titter innom meg! :) Takk så mye, men tør ikke helt tro det ennå.. Vært så mange skuffelser de nesten to årene vi har prøvd, så ingen som tør å juble før vi ser en knallpositiv test! Håper den kommer en dag snart........ ;)

Ha en herlig dag! :)

Klem fra

Skrevet

Jeg tror du er gravid jeg :D Du får teste igjen i morgen. Er jo mange som tester positivt sent.

Jeg sender deg mange tanker og håper på at testen blir sterkere og at tr holder seg unna.

Klemmer fra meg:)

Skrevet

Tusen takk, Carina! Håper virkelig jeg er en av sentesterne ja.. Lest om folk som tester positivt først 2-3 uker over IKM, det gir meg håp! :)

Den som venter på noe godt.... :))

Ha en kjempefin dag!!!

Mange klemmer fra

Skrevet

hei Happy..

følger spent med deg..

er nesten i samme båt..jeg hadde ikm forrige fredag, trodde tr kom men det var liten blødning som jeg ikke kan kalle menstruasjon..ingen mensmerter heller som jeg bruker, kun murringer..hadde på forhånd fått en svak pos test..kom ikke opp med engang..men tatt 2 tester etter på som har vært negative..men jeg har ligamentsmerter i underlivet,.samt litt murringer,..verker i brystene mine til og fra..og jeg er trøtt (sover unormalt mye..) testet idag..ble negativ den også..så nå er jeg enda mer forvirret..

krysser fingrene for deg!

klemmer fra en forvirret 2 barnsmamma..

Skrevet

Hei mamMa1 til 2 med passasjer! (Håper du har passasjer!)

Det høres nesten ut som vi er i samme båt! Her var det først neg test og så to supersvake positive. Ikke noe morro å være så forvirret, jeg kan ikke fordra det! Vil helst ha positiv test, men hvis den ikke blir det -synes jeg tr bare kan komme og slutte å lure oss sånn...

Ønsker deg LYKKE TIL, hold meg oppdatert!!

Stor klem fra

Skrevet

Jeg er 4 dagerpå overtid nå.

Er vanligvis ALDRI forsinket. Har hatt en del symptomer, men mangler ømheten i brystene. Har vært litt, men ikke mye. Har hatt skikkelige stikninger i magen da, og litt kvalme (en oppkast) , trøtthet og metallsmak i munnen. Sjefen min har påpekt at jeg ser sliten ut og at jeg har ringer under øynene (jo, takk du!).

Tok en CB digital i dag tidlig og fikk negativ. Da ble jeg rett og slett sur!

Sist fikk jeg positiv på første dag uten mens (men så gikk det skikkelig dårlig 2 dager etter da..)

Får vel bare håpe at fordi dette føles annerledes er det noe bra, eller?

Har litt mensmurringer nederst i magen nå, og vet ikke om det er bra eller dårlig. Krysser fingrene og håper på det beste. I morgen drar jeg ut å kjøper en gjeng med tester og så får jeg teste meg litt sånn nå og da.

Må det være så vanskelig da???

Skrevet

Høres ut som det er noe på gang hos deg ;) Min første test var også negativ, det var vel 5 dager over ikm.. Vi får håpe det blir noen positive tester på oss begge snart!!

Lykke lykke til, hold oss oppdatert! :)

Skrevet

Takk for gratulasjoner, happy:) termin blir 12. eller 14. Juni<3 lurer på hvorfor de forskjellige nettsidene opererer med forskjellig dato. Men skal vel komme meg til legen etterhvert, så får vi vite nøyaktig da. Vet jo på hvilken dag jeg hadde el, så det skulle ikke være noe hokus pokus.

Gleder meg til å fortelle!! Det er så mange rundt meg som har engasjert seg og gitt tips ift at ejg prøvde å bli gravid:) men likevel så syns jeg vi må fortelle svigers litt vel tidlig... Vier på ferie med de, og det har vært vin hver kveld. Og svigermor kommer til å forstå det med en gang. Så vi tenkte at lillegutt skulle få fortelle at han skal bli storebror!

Så, nok om meg:) må få lov å gratulere deg også:))) venter litt med å juble høyt for deg, men dette går jo rette veien!!! Vi må følges nå:D kvalm er bra, og også å springe på do. Lykke til med neste test!! Stor klem

Skrevet

Så spennende, Lykke C! Svigermødre har en tendens til å skjønne sånt ja, så like greit å si det ;) Det tenker hvertfall jeg, helt greit at de nærmeste vet det.. Hvis man skulle være så uheldig at det går galt, så er det nok godt å ha de nærmeste å støtte seg på... Tenker jeg da ;)

Rart at det er ulikt på sidene! Hvis jeg er gravert er datoen 9 juni....... Så vi kan virkelig følge hverandre hele veien, hvis jeg er så heldig at jeg blir med deg :) Det hadde vært stas!

Takk for lykkeønsket!

Klemmer fra

Skrevet

Guuuu så spennende dager du har da Happy ツ 21pp!!! Kanskje litt for mye av det gode! Men jeg tror du er gravid jeg :o) Kan jo være el hos deg var litt senere enn beregnet og derfor du ikke får sterk positiv ennå... Men satser på at det kommer en av de nærmeste dagene!!!

Skrevet

Oi oi oi! Dette var en spennende tråd! Krysser alle fingre for deg og håper mirakelet har skjedd!:D

Skrevet

Tusen takk, jenter..

Negativ i dag.................... ;(

Skjønner lite eller ingenting, skulle ikke stigningen egentlig fortsatt? Så testen skulle vært sterkere i dag..?

Skrevet

hmmm... hva med å dra til legen å få tatt en blodprøve??? e finnr ut av det da :)

Jek krysser fingrene for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...