Gå til innhold

5 dager på overtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og negativ test!! Skjønner ingenting... Har gått på clomifen denne pp, kan det forskyve ikm? Det skal jo være det samme som pergo, og med det fikk jeg tr til vanlig tid. Tatt større dose nå da..

Er uvel, og svimmel + kvalm i perioder.. Er det pillene som gjør alt dette? Pleier ALDRI å gå på overtid, og de få gangene det har skjedd har det vært snakk om èn dag............ Hva skjer a??

SUKK.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du med sikkerhet når EL var??

Skrevet

Så spennende... Jeg vet lite om clomifen, så der kan jeg ikke hjelpe deg...

Krysser fingrene for deg masse, og håper det er din tur nå!

klemklem

Skrevet

jeg testet ikke etter EL denne pp, føler jeg stresser ekstra når jeg gjør det.. Angrer nå da, for blir veldig usikker på det her!

Takk for lykkeønsket, det trenger jeg ;)

Klem fra

Skrevet

Dag 6 nå..................

Skrevet

2 dager på overtid her!

har alltid hatt syklus på 28 dager, og TR har vært forsinka med MAX to dager. (har kun skjedd et par ganger)

får alltid TR om morgenen, dvs at den sannsynligvis ikke kommer idag heller...

har testa med CB (onsdag) og quickrespons (igår og idag), men får kun negativt resultat.

Bestiller legetime imorgen, blir SPRØ av å vente, gruble og tenke!

Skrevet

Hei Happy :) Testa idag da??? Jeg venter spent på deg inne på 1 trimester. Har bare 2 dager igjen der før jeg fyker videre. Jeg kryser alt jeg har for at testen din blir positiv.

Masse støv drysses over deg.

Mange spente klemmer fra meg.

Skrevet

er 14dager over tiden, å har testa meg 4 ganger, fått 3 nagativ å 1 positiv.. skjønner ikke helt hva som skjer.. var til og med til legen, å der ble den negativ..

Skrevet

Lykke til, lillepudding og Chessy-Mae! Håper vi kan juble over på 1 tri sammen! :)

Heeei Carina! Nei, har ikke testet siden fredag. Ville ta i dag, men fant ut at jeg ikke hadde flere tester ;( Helt sprøtt å være seks dager på overtid -jeg som alltid får tr FØR ikm.... Men tror det kan være pga hormonene jeg har tatt, samtidig som jeg håååper... Min kjære også.. I går sa han: "Vet du hva? Hvis vi er gravide, så får vi junibaby..!" *SMELT!* Tenk det hadde vært fantastisk............. Sukk... Tester igjen litt ut i uka, hvis ikke tr har kommet da...

Åååååå, så fantastisk at du skal over på 2 tri! :) :) :) Blir så glad på dine vegne at jeg blir helt rørt her.. Unner deg virkelig dette, Carina, og er så glad på dine vegne! Håper du nyyyter tiden!

Klemmer fra

Skrevet

bestilt tester fra billigetester nå, hvor lang leveringstid har de? Noen som vet?

Skrevet

Med bestilling på en ukedag så har jeg fått de etter 2-3 dager så det går fort :) kanskje ikke fort nok, men.. ;)

Skrevet

Takk for svar! Da hååper jeg de er her senest onsdag ;) ..også satser vi på at tanta ikke har kommet da heller :D

Skrevet

Håpe du ikke ser TR på laaang tid =))

Testene fra billigtester kommer fort.

Skrevet

Håpe du ikke ser TR på laaaang tid!

Testene fra billigtester kommer fort de ;)

Skrevet

Tuuuusen takk, Petrine! Det håper virkelig jeg også.. :)

Skrevet

3 dager over, fremdeles ingen TR =)

Skrevet

Kikker spent innom. Fortsatt ikke kommet??? Håper den holder seg langt langt unna :)

Jo det er godt å ha kommet så langt, men jeg har vært redd. Men er nok bare normalt når jeg har vært gjennom en del. Vært til 2 ul og alt har bare sett flott ut. Skal til ny ul om 2 uker, skal til fosterdiagnostikk da og er spent på dommen om jeg får fortsette eller må avbryte,men ul forrige uke så helt normal ut og målene på babyen da var normale.

Håper jo du brenner av en test før du får billigtestene dine jeg da :)

Mange klemmer fra meg :)

Skrevet

Heii!

Skjønner du har vært redd.. Vondt å tenke på alt dere har vært igjennom, men nå ser det jo kjempepositivt ut! Guri så fortjent, Carina.. :)

Jeg har faktisk vært hos lege i dag! Kastet opp flere ganger om dagen i det siste, så da var det greit å høre litt. Han trodde jeg var gravid, men mente at jeg fikk sikkert test med hjemmetest i slutten av uka.... Så da venter jeg og ser hva som skjer frem til billigtestene kommer, også tester jeg da.. Grugleder meg!

Litt skummelt om dagen da, kjenner forventningene bygger seg opp... Prøver å skyve de vekk da, er jo livredd for en ny skuffelse...

Håper, håper, håper..........

LYKKE TIL på fosterdiagnostikk, Carina, selv om jeg håper vi skrives her før det ;)

Klemmer fra

Skrevet

Sååå braa, lillepudding!! Når ska du teste?

Skrevet

Dag 8.....

Skrevet

Jeg synes nå slike tråder er spennede jeg da, så skriver inn så jeg finner det igjen på listen min ;-) Håper legen din har rett! Ser dere har holdt på en stund :-)

Skrevet

Håper det blir graviditet på deg.

Vil bare nevne at sist jeg ble gravid testet jeg med billigtester, tok 5 stykker, alle negative. Kjøpte en vanlig test på apoteket (de derre digitale) og den var positiv. Så at billigtester er billige er vel fordi de ikke virker mener nå jeg...

Skrevet

Tuuuusen takk, Underveis! Ja, det har blitt en stund nå.. Var egentlig forberedt på at vi måtte ha mere hjelp enn noen piller, men... Vi håper veeeldig nå! :)

Takk for lykkeønsket og tips, Caramello! Jeg testet med CB digital om fredagen, den viste 'ikke gravid'. Legen min mente det mest sannsynlig var for tidlig å teste, og at man får sikkert svar ca 40 dager etter siste mens.. Rart, har ikke hørt det før. Men disse legene skal jo vite hva de prater om.. :)

Orker egentlig ikke vente lenger på å teste igjen, så lurer på om jeg drar og kjøper en CB etterpå... Me får sjå! ;)

Klem fra

Skrevet

Har du vært å kjøpt test???? Tatt den????

Jeg veeenter på deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...