Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, tilbake alt?

Har ikke fått de tablettene, er det fordi du ikke har mens?

Jeg fikk progynova i 10 dager før kroppen var klar, så crinone 2-3 dager før innsett.

Sa dem noe om hvor mange egg du er garantert, og hvor mange de setter inn?

Får du vite noe om donor?

Vi vet kun at tvillingene har samme donor.

Hei,sliter i mål!!! Jeg skal gå på regulon tabletter for å få mensen, har ikke det fordi jeg har kommet i overgangsalder. Skal bruke de i 20 dager.Etter 3 dager skal jeg ringe ava klinikken skal da begynne på Utrogest tabletter. Og før jeg setter inn egg skal jeg bruke Estrogentabletter. De skal sette inn 2 egg. ca 18 nov hvis alt går slik det skal. Skal få besked om donor til uken. Skal ha en donor. Blir spennende dette her da. Håper at jeg blir gravid vet du. Alle prøvene til meg og mannen min var bra. Hilsen m240

Hei sliter i mål!!!! Jeg tar Regulon for å få mens skal bruke de i 20 dager. Skal ringe ava klinikken etter 3 dager. Jeg har kommet i overgangsalder. Etter blødning skal jeg bruke Utrogest. 4 november skal jeg på ultralyd. Før innsettning av egg skal jeg bruke Estrogen tabletter. Hvis alt går slik det skal skal jeg sette inn egg ca 18 november. Skal få informasjon ang donor til uken. Alle prøvene til meg og mannen min var bra. Skal sette inn 2 egg. Skal også ta mammografi her hjemme. Masse og huske på. Så vi må bestille reise ned til Riga ca 14 november. Må få min mamma til å passe barna her hjemme ikke bare det. Men hun stiller opp hun. Hilsen m240

Hei,Sliter i mål!!!! Jeg bor i fredrikstad. Jeg skal ta mammografi fordi de skal skjekke det fordi jeg er 45 år. Jeg tror det er bra fordi jeg tok det for noen år siden. Ja jeg er klar for tvillinger, men det er vel ikke sikkert jeg blir gravid første gang vel? hva tror du. Jeg får alle eggene fra en donor. Takk for det. Får bare krysse fingrene. Er ikke form i dag. Tror det er bivirkning av pillene jeg tar veldig kvalm. Håper det går over. hvor i landet bor du? Hilsen m240

Annonse

Hei igjen.

Bor i Bærum.

Jeg tror du blir med tvillinger.

Jeg hadde jo problemer med å bli gravid, hadde 3 ivf/icsi før ed forsøk, to av de ble avbrutt da det ikke ble befruktning.

En gang klarte de å sette inn ett egg, men det ble ikke noe barn av det.

Så tok jeg ett ed forsøk med to egg og tvillinger.

Ene jordmoren jeg var hos kunne ikke skjønne hvorfor de satte inn to egg.

Jeg fortalte om tidligere problemer, men hun sa at dette er ed og kan ikke sammenlignes.

Så jeg tror det er en meget stor mulighet for at du får to.

Har også ei venninne med nesten samme historie, først 3 ivf, så 1 ed forsøk satt inn to egg og fikk tvillinger.

Mine blir 1 år om 10 dager, og det er kos med to små, men savner noe av den egentiden du får med "bare" en om du skjønner?

Du får kansje egg på frys også?

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...