lykkeliten1 Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Denne uka var jeg hos gyn. Har fått pergo. Fikk tak i det på apoteket! Wow, det er ikke alle forundt tror jeg.... Rakk ikke å startet på pergo denne pp, så denne pp blir på "normalt" vis. Vi får se da. Hvor lenge går dere på pergo, jenter? Hvor mange måneder har dere gått på det? Noen erfaringer. Min gyn sa ca 3 måneder, 6 mnd med hvilemånender. Jeg får ha troen nå da, på at noe kan skje! JObbe videre med saken!.Uten pergo som sagt denne pp, men EL i morgen tenker jeg.... Hmmmm.... Herlig.
mammas skatter <3 Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 her vart d pergo og ovitrelle baby som e 10 mnd no:) måtte en enkel og så på 2 dobbelkuren pergo/ovitrelle satt spiren. så på 3 forsøket.
lykkeliten1 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2010 Å så fint. Kanskje det er mulig for meg også da! Bare lurte på en ting: Når først EL-smertene kommer i magen. Pleier å ha ganske vondt i magen, Er det da " for sent" å ha sex? Har allerede egget begynt da? Eller ikke? Hva mener dere?
Lillemy36 Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Ang EL smerter, så kan noen ha vondt før EL, noen under EL og andre etter EL, Noen har vondt under alle disse tre punktene, så hvis du ikke er sikker på om EL riktig har vært er det jo ikke for sent. Egget lever jo 24 timer etter det er sluppet, men kvaliteten forringes raskt.... Ang Pergo, så fikk jeg det også på resept nå, men det var også for sent å starte opp i denne syklusen....., men i neste braker det løs...:-) Fikk også så vidt tak i to pakker, så det er vel allerede på tide å jakte på de neste to pakkene i fall det kan ta sin tid..?? Jeg fikk beskjed om 3 omganger med pergo med pausemnd mellom, altså 6 mnd til sammen før jeg kom tilbake til kontroll, men når jeg hadde hentet ut 2 pk på apoteket sist sa hun at resepten varte i 4 omganger til??
mammas skatter <3 Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 husker e hadde el-slim på morran i 7 tia. så på kvelden hadde vi sex. hadde da hatt sex 2 dager før. ikke noe mellom for mannen fikk litt prestasjonsangst. så d var ingen utløsning på han. så her veit vi tilogme hvilken stilling lillegutt vart laga i. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå