Gå til innhold

Halsbrann.. noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sliter veldig med halsbrann fortiden. Uanz hva jeg spiser kommer halsbrannen.

Har prøvd gaviscon tabletter men de har ingen effekt lenger, så prøver nå miksturen. syns ikke den er så effektiv heller og jeg har store problemer med å svelge den pga at den smaker såpe :-(

Noen som har noen gode råd å komme med?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker, sweetheart, prøv å unngå sukker ;)

Og drikk melk :P

Skrevet

lovehearts!!! hjelper meg mer enn gaviskon! drikker 3-4 glass melk om dagen, spiser en banan og prøver å unngå sjokolade og kaffe.... de dagene jeg klarer meg bra, har jeg lite halsbrann, men de dagene jeg unner meg litt ekstra.... uffda... hehe:)

Skrevet

Holder med deg i at melk fungerer. Spiser ingenting etter 18.00 om kvelden om jeg kan unngå det. For meg har banan motsatt effekt av deg lady82, det gjør bare natta værre...

Skrevet

Ja, lovehearts funker for meg også:) Sitter og spiser det nå.

Skrevet

Ja, lovehearts funker for meg også:) Sitter og spiser det nå.

Skrevet

har du prøvd ingefær tabeletter...vet at det kan funke..en veninne av meg brukte det i to graviditeter...fordi hun syntes ingenting annet hjalp..

har hørt at mandler også skal være bra..lykkr til

Skrevet

Takk for gode tips. alle skal utprøves :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

På apoteket får du kjøpt sink-tabletter! De heter Link!!! De er veldig effektive ;)))

Skrevet

Hvis du går på helsekosten er det noen tygge tabletter som heter Frutin, de er mot halsbrann og jeg ble anbefalt disse av jordmor, de funker bra både for meg og en litt "svanger" far som har litt sympati halsbrann. hehe

Skrevet

Jeg spiser fire fem mandler når jeg har halsbrann. Det funker kjempefint.

Skrevet

Jeg spiser frokostblanding (les melk) og unngår sterk mat. Det fungerer for min del. Lykke til :)

Skrevet

Natron! Fungerer bedre enn noe annet jeg har prøvd. Ca en ts rørt ut i et halvt glass vann.

Skrevet

Melk! Her går det en hel liter hver dag. Mmm! Og funker som bare det!

Skrevet

Novaluzid, melk eller vaniljeis funker her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...