Gå til innhold

overbekymret??

Gjest veslavår ~fødeklar~

Anbefalte innlegg

Gjest veslavår ~fødeklar~
Skrevet

Hei der :)

Skrev et innlegg her i går om at jeg har fått omgangssyke. Satt oppe på do med kraftig diare (sorry detaljer)) i hele natt og vekslet mellom det og bøtte til å spy i! i dag har jeg spist et par mariekjeks, men de har kommet i retur, det samme gjør alt jeg prøver å drikke, eplejuice og vann. Jeg blir litt bekymret for at lille i magen ikke får den næringen hun trenger?? Er 1 uke til termin. Er det sånn at babyen klarer seg uansett eller burde jeg ringe føden og høre?

Håper noen kan svare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt føden og spurt, så er du sikker i allefall :) masse lykke til :)

Skrevet

det er ikke no farlig når det går over kortere tider...

babyn tar til seg nærig fra dine reservelagere så den klarer seg

(jeg har vært innlagt på A-Hus pga ekstrem svangerskapskvalme og under ernæring totalt 5 uker iløpet av 2 savangerskap. men tar en ukes tid med konstant spying før man kommer så langt at man får intravenøst..

ikke uro deg, men bekjymrer du deg så ring å hør på føden

Skrevet

Pass på at du drikker en og en slurk med pause i mellom, så er det lettere å beholde væske.

Skrevet

Trikset som gjerne får omgangssjuken til å gi seg på barn er å blande farris og eplemost/eplejuice 50/50 og drikk med teskje. :)

Forøvrig bør du ikke bekymre deg over babyen for den tar det den skal ha uansett. Sålenge du kjenner liv og bevegelse av babyen er alt i orden selv om formen er elendig.

God bedring! :)

Skrevet

HUFF!!!!

Stakkar deg sier jeg! Håper du snart blir frisk.

*godbedringhåperdusnartblirfrisktrøsteklem* ;)

Skrevet

Så kjipt!

Men jeg syns heller ikke du skal bekymre deg :) Går så bra atte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...