Lykkelioggla Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har en 3 år gammel Avent elektronisk brystpumpe som jeg forhåpentligvis nå om noen måneder får begynt å bruke igjen. Men jeg har hørt at man bør bytte ut noen av delene. Er det noen som har gjort dette eller bruke dere det på nytt. Alt kan jo kokes. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse ekstradelene i tilfelle? Hva gjør dere med andre slike ting dere har liggende fra før? Blir alt byttet ut? Tåteflasker, oppbevaringsbokser, skjeer....osv?
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Hei. Her kommer alt til å bli brukt på ny etter en grundig vask og sterilisering. Er litt over 1 år siden sist ting var i bruk da... Tror at hvis pumpa feks. har ligget flere år så kan det lønne seg å bytte ut pakninger og slikt. De morkner jo med tiden. Er vel å få kjøpe på apoteket eller baby-butikker( ja utstyr altså). Men sjekk pakninger og slikt du, om de er hele og like bøyelige som før og slikt. Litt dumt å sitte der med ei pumpe som ikke suger skikkelig... Lykke til!
tine0810 Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg ønsker også å kjøpe nye deler til min elektriske brystpumpe (som er ca 2 år)......tenkte bytte ut de plastik-delene, men vet ikke hvor jeg skal få tak i det.....finner det ikke på avent sin hjemmeside, og har heller ikke sett det i babyutstyrsbutikkene...Noen som vet??? flasker, bokser, osv kjøper jeg nye....
lesango Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 vet det ikke var det du lurte på, men på vitus apoteket selges alle avent produkter med 30% avslag :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Ville ihvertfall kjøpt nye flasker, siden de gamle gjerne inneholder BPA. Skjeer, tallerkener osv tenker jeg å bruke om igjen.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 jeg har fått ekstradeler til avent pumpe hos babyshop, bestilt hos avent fra dem liksom.. vilel nok byttet ut deler som er typisk i sånn "morkne lett" plastikk.. ellers sett det an.. ser det fint og helt ut så er det vel ingen fare.. prøv og bøy og tøy delene litt, og se om de sprekker.. skjeer og slikt, der syns jeg mye ble ufyselig etter noen år, så er kastet.. mens noe som ser like fint ut blir bare vasket.. flaksene får mini helt nye, men nå er mine 4 år gamle da..
tine0810 Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Takk for tips om deler hos babyshop...da skal jeg også få bestil:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå