jigær82 Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 I de siste 3 dagene har jeg hatt mensmurringer og ofte med kynnere.. har 26 dager igjen til termin.. men.. kan dette være tegn på at det nærme seg fødsel.. kanskje?
1. gangsmams Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Har akkurat det samme, og 26 dager igjen her også... Innbiller meg at det kan være modning jeg???
jigær82 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2010 åå.. føle meg såå klar til å føde nå... =) 26 dager du oxo?=) hvem sykehus? her blir det ringerike...
leel Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Også 26 dager igjen! Og her skjer det ting, stor forandring den siste uken. Antar modning. Har også kjent på tydelig nedpress ved et par anledninger. Men når en er førstegangs er det vansklelig å skille de forskjellige symptomene;)
1. gangsmams Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, begynner å bli ganske klar her og gitt Skal føde på Ullevål jeg... Håper de 26 dagene raaaaaser av gårde... Gleder med sånn til å hilse på den lille nedpress har jeg ikke kjent enda...tror jeg... men er førstegangs jeg og, og aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter Hvor skal du føde da iissaa??
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har også 26 dager igjen Da får jeg gutt nummer to, på fredrikstad sykehus. Har hatt nedpress i noen uker, og kynnere i mange måneder. Mensmurringene kom for et par dager siden. Det er dette man kan kalle modningsrier. Mine kommer og går en halvtimes tid, for så å gå over igjen. Og de er hjertelig velkomne hehe. Men man kan gå med disse i mange uker, så det er ikke sikkert fødselen starter før termin likevel... Men godt at kroppen forbereder seg, jo mer moden og klar den er, jo bedre fødsel - er hvertfall mine tanker
Ziz Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Fra Hønefoss omegn jigær82? Skal selv føde på Ringerike. Har 33 dager igjen, og i natt fikk jeg nesten ikke sove grunnet kynnere, men det er nok bare det det er.
jigær82 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2010 Ziz: Fra Hønefoss ja.. du også? Kan man bestemme på forhånd at man vil ha epidural.. eller vil sykehuset se det ann under fødsel... begyne virkelig å få fødselsnerver.. men glede meg masse til å få se prinsen våres snart =)
Ziz Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Hfs jente ja På Ringerike tror jeg du kan bestemme på forhånd. Uansett så ser de det jo an i forhold til når du kan få den, men har aldri hørt om noen som er blitt nektet epidural her oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå