Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita jente på en måned som sover godt om natten. Det har hun gjort siden vi kom hjem fra sykehuset. Men, jeg er avhengig av å stille vekkeklokken på 6 timer siden forrige måltid for å få ammet henne i løpet av natten. Hvis ikke kan hun godt finne på å sove i 10 timer i strekk! Er jo litt liten for det ennå? Problemet mitt er at jeg nå har begynt å ikke høre vekkerklokka mer, men jeg våkner en time eller mer senere og får nesten panikk for at jeg ikke har fått vekket henne før. Noen som vet når jeg kan begynne å slappe mer av og la henne få sove hele natten, altså 8-10 timer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge hun legger på seg som hun skal så trenger du ikke å vekke henne for mat. Min lille gutt har også sovet natten gjennom lenge, han er nå 2.5 mnd.

Har selv vert bekymret å sport om råd her inne, å alle svarer bare at jeg må nyte det så lenge det varer! Men jeg skjønner godt at du syns det er litt skummelt!

Skrevet

Signerer hun over her; så lenge hun legger på seg som hun skal, så kan hun få sove så lenge hun selv ønsker på natten. Så hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd ut dette en ukes tid, og sjekket vekt før og etter- og hvis hun da har lagt på seg det hun skal, er det jo null stress og bare til å nyyte i vei;)

Skrevet

Tusen takk for svar. Da skal jenta veies, og en ukes test skal prøves! :) Håper bare det går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...