nmcx Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Bertie kom 9 dager på overtid torsdag morgen - min tredje og minste gutt på 3.1 kilo. Min tredje fødsel her i England hvor vi nå bor. Begynte veldig svake rier klokken 19.30- var på sykehuset 22.30 hvor de helst ville sende meg hjem med bare 2 cm åpning, men 01.47 var han ute! Veldig vondt, men raskt da:-) kom hjem i går kveld. Jeg har strep b infeksjon så Bertie måtte ha 48 timer med antibiotika stakkars gjennom hånden så en del gråting og vil bare sove på mammas bryst, men helt nydelig. Lykke til alle på 3 trimester og takk for alle gode råd! X
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Det var en rask fødsel ja! Gratulerer så mye!!! :-D
2 boys & now pink Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Gratulerer masse, lykke til med behandling og kos dere masse hjemme!
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Gratulerer så mye, og god bedring både til mor og sønn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå