Gå til innhold

Noen som vet? (habituell abort)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet i 2006, 2007 og 2008. Ble gravid i gjen i 2008 å fikk veldig god oppfølging, (Ble sykemeldt de 3 første måndene å fikk UL i uke 6 og 12). Dette gjorde at jeg følte meg mye tryggere. Og noen månder etter fikk jeg en velskapt liten gutt :)

Nå prøver vi på nestemann, har jeg rett på samme oppfølgingen? For nå går jeg å tenker at det var derfor det gikk så bra som d gjorde i forrige svangerskap.

Andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stor sannsynlighet for at du får samme oppfølging som sist iom din tidligere historie. De følger gjerne ekstra opp når du har mistet en eller flere ganger. Trenger ikke være no større sannsynlighet for at ting skal gå galt, men d er ofte lettere for mor å beholde roen når man blir "passet på" litt ekstra :) Lykke til

Skrevet

Jeg håper virkelig det :) Men først og fremst må jeg bli gravid først. hehe.. typisk meg å tenke på slikt før jeg i det hele tatt har grunn til det :)

Var meningen å ta alt som det kommer og ikke stresse, men det er jo umulig å ikke tenke på det hele tiden! Jeg vil bli gravid nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...