Gå til innhold

En liste for oss som har uttak, insetting i oktober

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Slenger meg med på denna tråden jeg også :)

Hvor: Hausken

Uke: 43

Jeg går også på Synarela og skal starte med sprøyter 13.okt.

Skal til ul av eggposene 22. okt, og håper da på egguttak uka etter :o)

Et spørsmål: Det er vanlig å ha mens når man går på Synarela? leser at det står at man skal hahatt en blødning før man begyner på sprøytene, men jeg har hatt en ganske vanlig mens. Og spotter fortsatt, ( fikk mens 4 oktober)....

• 2 uker senere...

Hvordan går det med dere, jenter?

Er på dag 10 med sprøyter i dag.

Var på UL i dag, og fikk beskjed om at jeg hadde 7 synlige eggposer. Er det lite? Legen sa det var bra, men leser her om jenter som tar ut 20 egg og sånn?

Jeg har uttak på tirsdag, og forhåpentligvis tilbakeføring torsdag....

SPENNENDE!

Det er bra med 7 eggposer hvis det er fin størrelse på dem :) Og det var det sikkert da legen sa det var bra..

Jeg hadde 6 bra eggposer ved første ul og noen små nå på mitt tredje forsøk... Det er ikke bestandig bra med mange eggposer.Det er kvaliteten som teller :) Jeg fikk 2 flotte befruktede egg. 1 satt inn og 1 på frys.

Jeg er nå ruger på det ene fryseegget som jeg fikk igjen ifra det tredje forsøket ,og er nå på rugedag 2 :)

Annonse

Heisann jenter :)

Jeg var på ul i går for å sjekke eggposene. Er ikke helt sikker på hvor mange det var, men jeg hørte han sa det var 10 på venstre siden. Så ett sted mellom 10 og 20. Håper bare inderlig det er no egg i dem også.

Jeg måtte gå èn dag ekstra på med., siden jeg skal til egguttak på tirsdag. Men hva gjør vel en dag fra eller til ;)

Hei! Jeg er også på rugedag 2 i dag, Juli 2011:) Jeg fikk satt inn 3 perfekte egg i Danmark. Hvorfor jeg holder til der er fordi de utfører AH. Det gjøres ikke her i Norge. Mine egg har hardt skall og da er det noe de gjør med skallet så eggene har lettere sjanse med å feste seg. Dette er det 3. forsøket i Danmark, men jeg har også hatt 5 forsøk her i Norge, på Ullevåll og St. olavs. Det var først i Danmark jeg fikk beskjed om at skallet er hardt! Jeg har fått tabletter, Medrol, for å dempe immunforsvaret på dette forsøket. Det blir spennende å se om det er det som mangler for at eggene fester seg.

En utrolig spennende tid :) Ja, håper virkelig det er noen sterke og supre egg inni eggposene gitt....!

Skal sette eggløsningssprøyte i kveld kl 2300. Så er uttak tirsdag kl 10.00.

Håpe håpe :-) :-)

Lykke til alle sammen, la de positive gravididtetstestene komme på rekke og rad! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...