mammas skatter <3 Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 vi tenker jo på å ha lyst på en til. vil ikke at d skal være langt mellom barna. men legen anbefalte ikke en til akkurat no pga bekkenløsningsplagene mine. lillegull e 10,5 mnd men så kommer motargumente fra gyn, siden e måtte bruke stimulering for å bli gravid,(pergotime, metformin og ovitrelle) så burde d ikke gå så lang tid mellom. fikk mens tilbake 8 uka etter fødsel som da ijen kom på dag 45, så dag 75 etter der ijen, så dag 85 der ijen. begynte da på metformin ijen etter ammeslutt ved ca 7 mnd og fikk noen tabletter for å slutte å amme, som også kunne hjelpe på syklus. da spotta e av å på i 14 daga ca så fikk e mens 5 uker etter siste mens. men tror faktisk d var en kjemisk gravidiitet og at e har hatt EL. utroli men sant. hadde EL-slim. men er ikke sikker for testa ikke. er d noen som har bekkeplaga eller har hatt store bekkenplaga som da har blitt gravid eller prøver ijen?????? hordan har svangerskapet eventuelt vært da???
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg hadde kraftig bekkenløsning med nummer 1. Ble gravid da han var 5 mnd (planlagt). Slapp ikke unna bekkenløsningen den gangen heller, ble ca like ille som første svangerkap. Men fikk endel låsninger i tillegg. Nå er minste snart 14 mnd, tok noen mnd før jeg følte bekkenet var blitt sånn tålig bra igjen. Fikk en ny knekk da jeg begynte å jobbe igjen, men stort sett merker jeg ikke så mye til bekkenplagene lenger. Gyn sa til meg, at det ikke gjorde noe å bli gravid igjen raskt, heller mye kjedeligere å kanskje bruke et år på å trene seg opp igjen for så å få bekkenløsning igjen. Jeg angrer ikke og kom meg fint gjennom svangerkap nummer 2, mye takket være en snill og hjelpsom mann:-) Ville gjort det samme igjen. Men velger du å prøve på nestemann, begynn å tren nå, gå til behandlinger fra testen er positiv, så kanskje du slipper litt billigere unna.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg hadde bekkenløsning med gangsperre. Flere ganger daglig knakk beina sammen under meg og jeg falt. Mye smerter. Det ble ikke bedre etter fødselen og jeg ble advart mot å bli gravid til jeg var bedre og eventulet aldri da det kunne gi problemer resten av livet. Jeg ble så redd at jeg fant ut at jeg måtte ha en unge til så se hva som skjedde framfor å gå årevis med bekymring først. Fikk andremann 17 mnd etter førstemann. De siste mnd kunne jeg ikke bevege meg og jeg var svært trist da jeg ikke kunne ta meg av eldstemann og meg selv. Det er vanskelig å se barna sine være redde fordi jeg hadde vondt og falt sammen. Jeg var svært forsiktig under hele svangerskapet og nøye med alle valg jeg tok helt fra starten av (sko, lengde og hastighet på turer, bevegelse men ikke for mye osv osv). Samme dag som minstemann var født så forsvant smertene og alt og jeg er fortsatt nå to år etter helt frisk. Det blir ikke flere barn det tør jeg ikke, men jeg er glad jeg fikk mine to.
mammas skatter <3 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2010 takk for svar. ser d e veldi forkjell fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå