Gå til innhold

noen som har blitt anbefalt å ikke bli gravid me d første... bekkenløsning?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi tenker jo på å ha lyst på en til. vil ikke at d skal være langt mellom barna. men legen anbefalte ikke en til akkurat no pga bekkenløsningsplagene mine. lillegull e 10,5 mnd

men så kommer motargumente fra gyn, siden e måtte bruke stimulering for å bli gravid,(pergotime, metformin og ovitrelle) så burde d ikke gå så lang tid mellom.

fikk mens tilbake 8 uka etter fødsel som da ijen kom på dag 45, så dag 75 etter der ijen, så dag 85 der ijen. begynte da på metformin ijen etter ammeslutt ved ca 7 mnd og fikk noen tabletter for å slutte å amme, som også kunne hjelpe på syklus. da spotta e av å på i 14 daga ca så fikk e mens 5 uker etter siste mens. men tror faktisk d var en kjemisk gravidiitet og at e har hatt EL. utroli men sant. hadde EL-slim. men er ikke sikker for testa ikke.

er d noen som har bekkeplaga eller har hatt store bekkenplaga som da har blitt gravid eller prøver ijen??????

hordan har svangerskapet eventuelt vært da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ingen plager da jeg gikk gravid med tvillingene. noe som jeg syns er rart man blir jo DIGER!!

ble gravid igjen å det svangerskapet startet jeg med bekkenløsning fra uke 6. men jeg startet fysio og kiropraktor behandling med engang å jobbet helt frem til 6 uker før fødsel (noe jeg aldri hadde trodd)å jeg har et fysisk herre yrke med mye tunge løft å klatring i stiger m.m. dette svangerskapet var tyngre enn tvillingsvangerskapet utrolig nok. hadde mange forskjellige plager å komplikasjoner.

Legen sa til meg at det kunne ha noe med hormonene under svangerskapet å gjøre at jeg fikk problemer med bekkenet. å at det nødvendigvis ikke ble slik neste gang. jeg kjenner fortsatt antydninger til bekkenløsninga nå 8mnd etter fødsel. nå var vel ikke akkurat dette det du spurte om :) men ville bare vise at ingen svangerskap er like å man vet ikke om man får bekkenløsning neste gang. man trenger nødvendigvis ikke få det.

Skrevet

ja d e akkurat d en ikke veit. om en bli plaga neste svangerskap eller ikke og ka som eventuelt sjer da.om en kjem at i rullestol eller krykka.

har måttet brukt krykka fram til no når e har fore ute på egenhånd. og pappan har vært hjemme heilt fra fødsel for å hjelpe å ta se av gutten for e har ikke kunnet bært på barne.

men e kunne ikke gå til fysio for d jorde bare vondt verre i svangerskapet. så va sjukemeldt 100 % fra midten og da bedra d se heilt fram til gutten festa hode 1,5 mnd før fødsel.(ca 2 mnd før termin) har da også et fysisk tungt jobb. lagerarbeid og gulvarbeid på dagligvarebutikk, med mye løft og bæring av tungt.

men hormongreien kunne jo ha kommet av at e hadde blitt stimulert me så mye hormoner for å bli gravid og at e hadde tull me hormonene før graviditeten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...