Gå til innhold

Sykemldt og bekymret!!

Anbefalte innlegg

Var hos legen igjen i går pga verk i kroppen og søvnløshet. Har også en del blod i urinen og litt protein. er kun 16 uker.

Legen sykemld meg fult i tre veker og deretter 2 uker i 60% han mente jeg trengte hvile.

Er det noe jeg overser som gjør til at han kanskje er bekymret og sykemldt meg? kan det vere tegn på noe gale. Han sa jeg ikke skulle bekymre meg men bare ta det med ro. men aldri vore borti en så nøye lege og så omtenskom og som skriver ut sykemld uten at man ber om det.

Veldig godt gå til noen som er så medmenneskelig men redd det kan vere noe galt. Har enda ikke fått hørt hjerteslag og skal ikke på ul før om to uker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142389626-sykemldt-og-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og god morgen:)

Så bra at du er kommet bort i en lege som tar deg og den lille på alvor:)

Har ikke noe klart svar å gi deg, men blod og protein er slikt man følger nøye gjennom hele svangerskapet. For mye av den ene eller det andre kan være tegn på ting.......man tenker på UVI og svangerskapsforgiftning. Ikke at du har dette nå, men han vil sikkert at du skal ta det med ro og la kroppen ordne opp litt på egenhånd. Tok han blodtrykket dit eller???

Så da er det det du skal gjøre, slappe godt av og være Dronning for deg og din lille leieboer:)))

Lykke til og klem

Jeg ble også sykemeldt i 3 uker sent i august pga blødninger. Lege sa det ikke var farlig for alt var lukket og gutten hadde vokst som han skulle og sterke hjerteslag, men måtte allikavel være helt i ro. Jordmoren min mente det var unødvendig. Hun sier fastleger gir sykemeldinger i svangerskap for å være helt sikkre, mange ganger uten grunn.

Sikkert ingenting å bekymre seg for :)

Jeg blør nå og da enda men fikk lov å jobbe 50% nå, skal til spesialist til fredagen.

Takk for svar. skal prøve slappe av, men sliter med veldig dårlig samvittighet for jobben, og det gjør nok at jeg spenner meg og stresser litt så verken i kroppen ikke blir noe bedre.

Men får stole på legen, så at jeg kan komme meg tilbake igjen i jobb litt ivertfall før permisjonen. Elsker jo egentlig jobben min, men kjenner det er lite å gi nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...