drømmen Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Har i dag 4 uker og 6 dager igjen til termin.. For meg føles det som en evighet.. -Skulle gjerne ha født i går! Har så vondt i ryggen, hoven i beina, direkte smertefullt å snu seg i senga, vondt i ribbeina, vondt på toppen av magen og det stikker og klør over alt! Får i tillegg nesten ikke puste når jeg sitter, og har jeg klart å få både bihulebetennelse og halsbetennelse med påfølgende feber og slapphet. Føler at nå er det jammen meg nok! Vil at lillegutt skal komme nå!!! Piffen har gått helt ut av meg og dagene føles lange som år.. Unnskyld syte-innlegget! Men det hjelper ofte og tømme seg litt til dere andre jenter som vet hvordan det er å ha det sånn! Ønsker dere alle en fin helg og håper formen er bede enn min..
Aprilripsen Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Hei! Skjønner hvordan du har det. Er kjempesliten og lei jeg også, selv om det høres ut som du har det tøffere enn mg i forhold til at du har vært/er mer sjuk. Har min manns 3 skjønne barn her denne helgen og hver andre helg. De er absolutt helt nydelige, og jeg er veldig glad i de, men kjenner at det tar på de helgene de er her... Blir årntli sliten, spesielt siden jeg har slitt med kvalme og oppkast hele svangerskapet. Men blir jo glad når de vil kjenne på lillesøsters spark Nå er det kanskje ikke sånne som meg du vil høre fra siden jeg bare har 6 dager igjen til termin....men jeg skjønner ihvertfall åssen du har det Lykke til videre!!
minnimus83 Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 eg har 9 uker men kjenne at eg er litt lei allerede ja, håpe de ukene går fort
pifi med tre nurk Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 jeg er også lei!! har termin i dag , og hver kveld kjenner jeg etter tegn på at noe skal skje...men våkner like skuffet hver natt bare av at jeg må på do... blæh! Jeg skulle ikke gå over termin denne gang...hehe... jeg har voondt i korsryggen og er sliten og klarer ikke være ordenltig mamma for min herlige to-åring lenger...vil ha tilbake kroppen min!! du har nok hatt flere plager enn meg og jeg skjønner godt at du er lei!! desverre er det ikke mye man kan gjøre, og man må bare ta en dag av gangen tror jeg! Husk at det er verdens beste premie som kommer til slutt!!
mamsen & guttaboys Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Melder meg også inn i denne "klubben" . Jeg koser meg masse med magen og den lille hypre krabaten i magen, men er SÅ lei av det som følger med. Bekkenløsning,streke vonde kynnere konstant, vondt i kors ryggen, har hatt bihulebetennelse og strek forkjølelse nå i 1 måne,potte tett i nese og brøstet (astma) . ikke får jeg sove pga kynnerene. .......LEIIII..... Jeg gleder meg så masse til junior kommer, men har begynt og gruve meg til selve fødselen, da dette er min andre fødsel og jeg vet hva jeg går til....(håper på like kjapp fødsel denne gangen også, så jeg ikke rekker og registrere den før den er over) Fødte 1 dag før termin forrige gang, så håper virkelig ikke jeg går over denne gangen heller. Har vært til jm og fått vite at jeg begynner og bli moden, men vet jeg kan fortsatt gå slik i 14 dager til... termin 17 oktober. Min mann har 2 skjønne døttre som er hos oss 50% av tiden, de kommer i morgen og skal være i 14 dager, Vi har en sønn sammen, så 3 barn med denne formen er litt slitsomt. gleder meg veldig til og få tilbake energien og være med barna og mannen min på det som jeg normalt gjør... Syt syt syt syt....hehehehe....litt godt og dele slike ting med andre som vet hva jeg snakker om:) Må bare prøve og tenke på at jeg er snart i mål... og heller PRØVE og nyte de siste dagene før det kommer et nytt familiemedlem, som vi gleder oss SÅ masse til kommer. både store og små gleder seg:) (oi...ble litt langt dette men:) )
Gjest Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg var utålmodig, men har gitt opp Er "bare" to dager på overtid, men denne babyen vil ikke ut, hun kommer til å bli der til noen røsler henne ut.
minnimus83 Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 eg har ikkje hatt noen plager, men er litt lei for det selv om det er bare 9 uker igjen
SusieQsi Skrevet 2. oktober 2010 #8 Skrevet 2. oktober 2010 Heisann:) Jeg har 9 uker igjen, og kjenner at jeg er dritt lei! Vil også at lillegutt bare skal komme med en gang, selvom jeg er super stresset fordi vi ikke har kommet i gang med baby handling! Vi har kun vogn, og det er det! Vi har ikke noe annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå