myboylollypop Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 ..eller kan den være blank\gulaktig? jada, man skal lure på det meste!
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 I en fødselsbok jeg leste i i går, stod det at den KAN inneholde blod. Så tydeligvis gjør den ikke alltid det ;-) Har den gått hos deg eller?
myboylollypop Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2010 ok, er litt usikker om den har gått eller ikke...har liksom kommet flere 'biter' med veldig seigt slim de siste dagene....er 36+5 idag.. da jeg fødte sist merket jeg ingenting til noe slimpropp (fødte prematurt).. er klar nå!!!!!!!!!!
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Da kan det jo være den da =) Jeg skjekker papiret hver gang jeg er på do, men nada slimpropp her i gården. Termin i morra, så håper jo han kan komme snart da. Men slimproppen må jo ikke komme før fødselen starter heller, den kan gå underveis. Så jeg satser på at det skjer her, og at de riene bare kan komme for jeg er også klar!!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå