andreita med 2 prinsesser Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Har hatt en kjempeforkjølelse nå i 2 uker, hadde SA i forrige pp, har lagt inn akskjer rundt EL,mannen er stresset med hensyn til jobben og ja, jeg føler at tanta er på vei, har ikm på torsdag den 7 okt Måtte bare få det ut, er bare litt lei av at ingenting klaffer.......... Takk og pris for min herlige datter som lyser opp min hverdag Takk skatten min
Lillemy36 Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Huff ja kjenner den følelsen....man har kommet så langt i antall prøveperioder at man lurer på om det i det hele tatt vil klaffe....?? Samtidig ser man at det klaffer til slutt for de som har prøvd myyye lengre enn oss, så det må vi ta med som en stor motivasjon videre. Dette SKAL gå til slutt!!!! Dere har jo nesten prøvd i ett år nå, har du gått til GYN og spurt om hjelp ennå??
andreita med 2 prinsesser Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2010 Hei Lilemy og takk for svar Ja jeg gikk til gynokolog og ble sendt til utredning, mannen og, men før han fikk tatt sædprøve fikk jeg posetiv graviditets test, og mine prøver var ok Gleden var kortvarig, begynte og blø i uke 5 så nå er vi i gang igjen, gyn sa at det var ikke nødvendig og vente, men hun sa vent med og teste til 2 uker etter ikm, sikkert for ikke og bli skuffet, likevel så var jo det store smerter i en dag med SA, så man vet jo at det ikke er en vanlig mens, bedre og vite syntes jeg Du da, har du spurt om hjelp?Ser vi har samme pp, har du barn fra før? Med min første tok det oss 6 pp, da satt den, men er jo eldre nå og da Vel vi får følge hverandre, lykke til
Lillemy36 Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Ja jeg har nettopp vært til GYN og der fikk jeg pergotime som jeg skal starte opp med i neste syklus. Hadde EL like om hjørnet når jeg var der så kunne ikke starte opp denne pp... likevel har jeg ett stor håp om at det skal klaffe denne mnd da jeg hadde håpet at det skulle klaffe uten hjelp:-)), men må man, så gjør man det som trengs.... GYN mente det kunne være at eggløsninga trengte ett ekstra dytt..... Jeg har to barn fra før; 1 mann satt på 1pp, da var jeg 20 år, 2 mann satt på 8-9 pp da var jeg 25 år.... denne gangen er jeg jo 10 år eldre så mye kan jo ha skjedd med kvaliteten siden den gang....., MEN vi gir ikke opp gjør vi vel:-))???? Ja hadde vært fint og følge hverandre videre, vi er foressten flere inne på tråd for uke 41 som er i 10 pp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå