Gå til innhold

Neeeiiii!!! Termin og eksamen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tror jeg det går rundt formeg (MÅ bare ha en utblåsning)!!!

Jeg går hjemme med min lille sønn på 10 mnd, og bf jobber myye i utlandet.

Jeg bestemte meg for å ta litt studie mens jeg gikk hjemme å ventet på at nr 2 skal komme. Jeg studerer dermed et av di største fagene på dette studiet for å ha litt mindre når jeg skal tilbake på skolebenken etter endt svangerskap og mammaperm.

Da jeg signerte kontrakten fortalte jeg når jeg hadde termin ol.

Nå har jeg fått mail om når eksamen er... Min termin er 21 des, og eksamensdato er 17 des. Jeg hadde aldri trodd at eksamen kom så seint, og hun som ordnet med kontrakten sa iiiingenting om dette da vi snakket sammen!

Hvis nestemann skulle komme før termin slik at jeg ikke får tatt eksamen, må jeg vente til våren 2011 for å ta den opp igjen, uansett grunn... Så da har jeg vel glemt alt jeg harr satt meg inn i... og i tillegg betalt 5.000 kr for... SURT!!!

Tips for å IKKE føde FØR termin!!!???? Nr 1 kom 5 dager før...

:( Beklager at dette ble langt, må bare få ut frustrasjonen.... Jeg VIL ha eksamen dette året!! *snufs*

Videoannonse
Annonse
Gjest babyfabrikken1979
Skrevet

Hei! Må bare si jeg forstår frustrasjonen din =(

Babyen kommer når den er klar, så jeg tviler på om du får "utsatt" fødselen ;)

Hadde jeg vært i dine sko så tror jeg helt ærlig at jeg ville ventet til våren med eksamen uansett. Dette fordi du 1: ikke vet når barnet kommer. og 2: Du kommer vel til å være så sliten og kunne trenge kreftene dine når termin nærmer seg?. Men det er klart, er du i god form, skulle det kanskje latt seg gjennomføre, men jeg hadde heller ventet. Det er jo bare noen få måneder ekstra og vente, og du skal jo gå hjemme i permisjon. Da kan du bruke litt ekstra tid på pensumet ;)

Lykke til med valgets kvaler ;)

Skrevet

Anbefaler deg å lese det du klarer. Skal se du får tatt eksamen likevel! Og uansett er det en fordel å slippe å lese mye når babyen har kommet. Tipper du får nok annet å gjøre da med en på 10 mnd fra før.

Jeg tok eksamen 1 uke før jeg fikk mitt første barn. Gikk supert det. En annen jeg studerte med tok eksamen 3 dager etter at hun hadde fått barn. Det gikk det også. Så les det du kan. Kanskje får du tatt eksamen, og kanskje ikke. Men uansett lærer du mye. Det er MYE lettere å repetere til våren enn å lese alt for første gang.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...