Gå til innhold

Omvendt søvnproblem

Anbefalte innlegg

Jeg har ei lita jente på en måned som sover godt om natten. Det har hun gjort siden vi kom hjem fra sykehuset. Men, jeg er avhengig av å stille vekkeklokken på 6 timer siden forrige måltid for å få ammet henne i løpet av natten. Hvis ikke kan hun godt finne på å sove i 10 timer i strekk! Er jo litt liten for det ennå? Problemet mitt er at jeg nå begynner å ikke høre vekkerklokka mer, men jeg våkner en time senere og får nesten panikk for at jeg ikke har fått vekket henne før. Noen som vet når jeg kan begynne å slappe mer av og la henne få sove hele natten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142388602-omvendt-s%C3%B8vnproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

v¨åkner hun med jevne mellomrom for å spise ellers på døgnet, og spiser hun bra da?

jeg har opplevd at babyen har fått gulsot fordi vi har sovet for lenge, og jeg skjønner bekymringen din!

Dersom babyen din har tendenser til gulsot, ville jeg ammet hver tredje time døgnet gjennom en periode, eller oftere, for å bli kvitt det, for gulsot kan være farlig.

men dersom hun våkner og spiser godt resten av døgnet, og du selv ikke får brystspreng som ikke går bort ved neste amming av den lange soveperioden, så kan du bare nyte det:)

du kjenner din baby best :-)

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...