Rio Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Tok test i går og den viste Gravid:))Det er så morro,jeg føler meg på toppen av verden akuratt nå!Håper ukene går fort i 1.trimester,og jg kan følge dere nye og "gamle"her i 1.trimester.Lykke til alle sammen med spirer i magen<3
Gjest Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Gratulerer så mye Ukene mine har gått fort synes jeg, ikke når kvalmen stod på som værst, men nå er den plutselig over! Har du en tendens til å bli kvalm?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Gratulerer så masse, så koselig 1.trimester går alltid tregt for det er da man tenker og grubler mest,hehe
camill Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Så gøy..gratulerer så mye:) 1.trimester går fort, men fra uke 4 til 7 syntes jeg det gikk litt sakte...men nå er jeg alt 9+1 og det har jo gått fort da...Noen humper i veien med kvalme, oppkast, slapp/trøtt og lett sint.. mannen får gjennomgå en del da....Men er vel sånn med mange tror jeg..lykke til:) positive tanker :)jeg har lært at 85 % av bekymringene våres er unødvendig..hehe
paper Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Så gøy-grattis:=nettopp testa pos selv, i 5.uke nå... Tar det selv ganske med ro. igrunn ingen symptomer annet enn at jeg, som deg, er så GLAAAAD:) Bryllup om 2 uker og gravid, livet er bare topp,haha.. "Snakkes"mer her inne håper jeg-stooor klem
Rio Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2010 Tusen takk for gratulasjonene,det var koselig:)Når det gjelder kvalmen Lykkelig med spire,går det greit foreløpig,og jeg håper d vedvarer:)Så morro Paper vi er nogelunde likt på vei:)Jeg er 5 uker i morgen.Bryllup er herlig,dobbelt lykke med spire i magen!Lykke til med planlegging og bryllup:)Ja,vi "snakkes"her inne:)Klem tilbake
leonore.1 Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Hei og gratulerer. Jeg er 5+4, så vi er omtrent like langt. Blir spennende.
Rio Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer til deg og leonore.1:)Ja,det er spennende!I dag har jeg lest i boka "På vei",der sto det at spira vår er ca.2-3mm lang nå,det er magisk:)Jeg er ikke god på å vente,så det kjennes utfordrende allerede;)Håper formen holder seg så jg kan finne på noe så tida går fort fort,hehe..Hvordan er formen din da leonore.1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå