Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i går og den viste Gravid:))Det er så morro,jeg føler meg på toppen av verden akuratt nå!Håper ukene går fort i 1.trimester,og jg kan følge dere nye og "gamle"her i 1.trimester.Lykke til alle sammen med spirer i magen<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :)

Ukene mine har gått fort synes jeg, ikke når kvalmen stod på som værst, men nå er den plutselig over!

Har du en tendens til å bli kvalm?

Skrevet

Gratulerer så masse, så koselig :) 1.trimester går alltid tregt for det er da man tenker og grubler mest,hehe :)

Skrevet

Så gøy..gratulerer så mye:)

1.trimester går fort, men fra uke 4 til 7 syntes jeg det gikk litt sakte...men nå er jeg alt 9+1 og det har jo gått fort da...Noen humper i veien med kvalme, oppkast, slapp/trøtt og lett sint.. mannen får gjennomgå en del da....Men er vel sånn med mange tror jeg..lykke til:)

positive tanker :)jeg har lært at 85 % av bekymringene våres er unødvendig..hehe

Skrevet

Så gøy-grattis:=nettopp testa pos selv, i 5.uke nå...

Tar det selv ganske med ro. igrunn ingen symptomer annet enn at jeg, som deg, er så GLAAAAD:)

Bryllup om 2 uker og gravid, livet er bare topp,haha..

"Snakkes"mer her inne håper jeg-stooor klem

Skrevet

Tusen takk for gratulasjonene,det var koselig:)Når det gjelder kvalmen Lykkelig med spire,går det greit foreløpig,og jeg håper d vedvarer:)Så morro Paper vi er nogelunde likt på vei:)Jeg er 5 uker i morgen.Bryllup er herlig,dobbelt lykke med spire i magen!Lykke til med planlegging og bryllup:)Ja,vi "snakkes"her inne:)Klem tilbake

Skrevet

Hei og gratulerer. Jeg er 5+4, så vi er omtrent like langt. Blir spennende.

Skrevet

Gratulerer til deg og leonore.1:)Ja,det er spennende!I dag har jeg lest i boka "På vei",der sto det at spira vår er ca.2-3mm lang nå,det er magisk:)Jeg er ikke god på å vente,så det kjennes utfordrende allerede;)Håper formen holder seg så jg kan finne på noe så tida går fort fort,hehe..Hvordan er formen din da leonore.1?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...