Gå til innhold

Mistet idag.... 11+3

Anbefalte innlegg

Mistet min lille engel idag... Fikk heldigvis komme til hos privatlege, der det ble tatt UL og det viste dessverre det jeg fryket. Et hjerte som ikke banket..

Gynekologen såg tydelig avvik hos fosteret, så det var helt klart ikke friskt.. og da ble dette kroppens egen måte å ordne opp.

Er en helt ufattelig ting å gå gjennom, dette er ikke noe jeg unner noen å gå gjennom...

Men heldigvis har jeg en flott, frisk og glad sønn fra før :) han er mamma sin prins!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142388383-mistet-idag-113/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off det er så kjipt! Jeg mistet også...var 8+4 når jeg begynte å blø...hjertet slo fortsatt neste dag men det var feil størrelse på embro og på kvelden samme dag som jeg hadde sett hjertet banke så kom embroet ut :-(

Jeg skulle også vært i aprilklubben...

Men men, du må bare prøve igjen når du er klar. Jeg mistet for to uker siden og vi er allerede igang igjen..håper bare det skjer fort- er et tomrom som skal fylles.

Jeg har også en sønn fra før og det hjelper veldig :-)

Lykke til :-)

Uff føler veldig med deg.

Mistet akkurat når jeg var 11+3 selv for noen år siden.

Det er skikkelig trist. Jeg hadde ikke fått noen forvarsler, ´var kjempe kvalm og kastet opp rett før jeg gikk inn til gyn. Skulle bare ta celleprøve men så hadde hun ul stående.

Må si det var et sjokk.

Føler veldig med deg.

Lykke til videre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...