Bellbaby Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Han tok flaske da han var ca 2 måneder gammel, da hadde vi barnevakt over natta for første gang. Nå skal den andre sønnen vår opereres denne mnd, og vi trenger barnevakt til minstemann på nå 3 måneder. Men da vi skulle gi flaske igjen nå, vil han ikke ha noe med den å gjøre. Han bare tuller med tuten og begynner å hylgrine. Har prøvd å gi han flasken uten å ha han i ammestilling, som han forbinder med pupp. Og mannen min har prøvd uten at jeg er i samme rom. Ingenting får han til å drikke fra flaska igjen.. Noen som har tips?
Bellbaby Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2010 Ingen som har noen råd til meg?
Turbojenta og lillesøster Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Vi hadde samme problem her, plutselig var det full flaskenekt. Vi prøvde flere ulike flasker men det var hyling, fekting og veiving. Løsningen her var øving øving og øving. Litt av gangen, hvis hun ble hysterisk gav vi oss. I tillegg ser det ut til at en større tut gjorde susen. Vi bruker nå dr brown flaskene med tut nr 3 (snuppa er litt over 3mnd), da vi prøvde å gi hun med nr 1 var det samme hysteriske greiene. Kanskje det rett og slett ikke kom nok og hun ble frustrert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå