Gå til innhold

Må bare syte litt i dag...

Anbefalte innlegg

Uff, det er ingen god dag i dag og jeg trenger å "ventilere" ut litt. Har prøvd meg med noen turer til Danmark uten å lykkes. Jeg er singel og føler veldig på at dette er en veldig ensom prosess. Jeg har et par gode venner som jeg deler litt med, men de er begge to familiemennesker og jeg tror ikke helt de forstår alle følelsene. Når jeg tester og får negativt svar så tar jeg det ganske bra der og da, men jeg har merket meg at jeg kan til tider være litt sur, lei meg, ensom og kanskje litt tverr mot andre. Og der og da er det litt vanskelig å ikke kunne fortelle hva som skjer. Men jeg vil ikke fortelle alle og enhver, jeg trenger liksom ikke det stresset rundt dette som det fort kan bli. Vil ikke ha masse meldinger og nysgjerrige spørsmål rundt testdato spesielt. Men de dagene jeg føler meg veldig, veldig ensom er ikke så enkle. Og sånn er det i kveld.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142388213-m%C3%A5-bare-syte-litt-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Håper det hjalp litt å ventilere her da :-)

Veldig gjenkjennbart det du sier og jeg forstår akkurat hvordan du har det...så det er du ikke alene om! Savner noen ganger å kunne snakke direkte til noen som er i samme prosess og som kanskje vil forstå "detaljene". Godt dette forumet finnes i allefall ;-)

Sender deg masse gode tanker og håper kvelden ikke blir alt for tung.

Skjønner deg så alt for godt!! Jeg fortalte "alle" "alt" de første gangene jeg var i danmark, men merket at det laget et voldsomt press på meg og gjorde meg skikkelig stresset og lei da det gikk galt hver gang... Nå har jeg fortalt alle at jeg avventer noen mnd før evt ny reise og je har også sagt at jeg ved neste reise ikke kommer til å fortelle noe om det. Nå dro jeg jo forrige helg og merker at jeg har fått et nytt problem, nemlig at jeg ikke har NOEN å snakke med om det som skjer... Så ikke lett å finne den balansen der, og heller ikke lett å finne noen som virkelig forstår hvordan en har det!! Så ja, er glad det er mulig å "ventilere" litt her inne!! Alltid godt å få ut det som stresser en!

Håper kvelden blir litt lettere!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...