Gå til innhold

Gir snart opp denne kroppen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er super frustrert over kroppen min nå.. Mai- sluttet på ppiller. Juli- begynte med akupunktur pga ingen TR. Aug- begynt med WY krem for å få "laga" meg en syklus. Har nå gått på kremen 3 uker, stopp 1 uke, 3 uker igjen, og nå stopp igjen. Er liksom denne uka TR skal komme.

Siden jeg begynte med kremen har jeg hatt utflod ca hver 2 uke, noe det kom til å være i begynnelsen. Så det ahr gått fra å være brunsort, mørkbrun, brunrød og nå plutselig er det nesten ingen ting, og det er lyslys brunt... Jeg skal liksom ha TR denne uka!! er helt ødelagt føler jeg.. Og har absolutt ingen av de symptomene jeg hadde forrige mnd...

Har derfor bestemt meg for å ta en gtest i morgen, bare for å være sikker, men den er jo seff neg. Trodde jeg traff EL denne gangen, men den var sikkert ikke pos engang som jeg trodde. Selv om tempen og greier tilsa det..

Sorry jenter.. Mye frustrasjon ute og går.... Vet snart ikke hva jeg skal gjøre... Hva mer annet kan jeg gjøre enn å la tiden gå sin gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg har ikke så mye erfaring med prøving og krem osv, men mye erfaring med en kropp som ikke fungerer... spesielt på grunn av hormoner.

Da jeg sluttet med p-piller tok det faktisk ett år før jeg nærmet meg normal syklus. den gangen prøvde jeg ikke å bli gravid, men fordi det tok 3 mnd mellom TR så testet jeg noen ganger. hadde symptomer da som kunne likne på graviditets symptomene...

Ble behandlet hos homeopat for diverse vitaminmangler og allergi.

Fikk etterhvert en god syklus på ca 5 uker, selv om det aldri ble som før jeg noen gang begynte med p-piller og hormonpreparater... (tidligere 28 dagers syklus som var helt regelmessig, etter ureglmessig 28-45 dager)

Sier ikke at det blir sånn for deg, men vil minne om å gi kroppen din litt tid til å komme tilbake til normalen...

Da vi prøvde å bli gravide i 08 gikk det forresten på første forsøk, så er nok håp for alle oss med "tullete" kropper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...