Gå til innhold

Når begynner dere å handle inn de store tingene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte ingenting før ordinær UL. Etter det tok vi det sånn litt etter litt. Vogn bestilte vi f.eks. i uke 20 (var 12 ukers bestillingstid). Når man vil kjøpe utstyr er jo opp til en selv. De fleste kjøper jo en del ting, så greit å fordele det litt slik at man ikke ender opp med å kjøpe alt på en gang.

begynn å handle nå :) for det blir dyrt til slutt.. jeg har handlet inn alt av store ting, men enda ikke satt opp og takk gud for at det dyreste er gjort:) nå er det snart jul å greier, så nok å bruke penger på. ( i uke 22 nå )

Jeg er 20 + 0 og har vi kjøpte bilsete med adaptor i går. Var vel mest fordi det var tilbud på babyshop tom 2. oktober, så vi hadde muligheten til å spare litt :) Tenker at det er lurt å begynne nå jeg, så man får fordelt utgiftene litt utover. I morgen skal vi å 'teste vogner', så jeg vet litt mer hvilken vi vil ha. Da kan jeg sammenligne pris på flere steder osv. Kommer nok til å kjøpe vogn om et par ukers tid. Kan jo være litt leveringstid :)

Annonse

Jeg begynte å hamstre etter uke 24 :)) Før det var det bare småting.. Man vet jo aldri liksom.. Men de sier at etter uke 24 så overlever aller mest sannsyneelig beibin om den skulle finne på å komme ut :) Følte meg tryggere da :)) Kjempe morro er det å handle inn, jeg stoooor koser meg hvertfall... Venter nr 2 nå og tripper etter ul time, hehe

Jeg kjøper klær, bleier, smukker osv..sånne småting når jeg ser de på tlbud...er 15+6 i dag.

stellebord, bilstol, trille, vogn, vippestol, babygym, seng osv...har jeg også fått tak i, men dette er ting som jeg har fått fra bekjente :)

Så jeg er hvertfall godt i gang ^^

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Er 21+3 (skrev +1 i går, men det var jo feil) hehe

Vi har ikke kjøpt inn noe enda, men når samboeren får lønn nå, så ordner vi nok med vogna :) Vet akurat hvilken vi skal ha :)

Får seng med madrass av søsteren min, muligens så får vi stellebord av mor og stefar til jul, svigers prater på at de vil kjøpe bilsete.. Så vi får veldig mye vi da (har ikke verdens beste økonomi nå i høst/vinter, håper det endrer seg fort nå!)

Ellers har vi fått masse klær alt, arver klærne som tanteungen min hadde, da vi fikk bekreftet gutt <3

Har fått låne vippestol og senge uro av søstra mi, fått barnestol av venner av oss (arve gods)

Så smått startet å kjøpe kluter ol nå :) hehe

Tror vi kommer til å ha det meste innen desember er over!

Med førstemann hadde vi vogn, vugge, seng osv klart leeenge før fødeselen...Vuggen nektet han å sove i og sengen brukte han ikke før han var 6 måneder fordi han måtte bysses i søvn i vogn eller vår seng. Klart det er greit å ha ting på plass, men små babyer er veeeldig forskjellige så endel er det greit kjøpe inn etterhvert hvis/når det er behov.

Så fint med mange svar - og jeg tror dette er dråpen som gjør at jeg, etter høstferien, kan begynne å se på de store tingene også. Synes det er vanskelig med de store tingene though, spesielt med vogn, det finnes jo tusen ting å velge i, sukk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...