Gå til innhold

Drømmekjøkkenet eller HTH?

Anbefalte innlegg

Gjest vinterbrud
Skrevet

Drømmekjøkkenet har tegnet et veldig fint forslag til nytt kjøkken for meg,men siden HTH også har så utrolig mye fint blir jeg usikker.

Kjøkkenet mitt er ca 6 kvm stort og en del av stua mi,så arealet er ikke så stort.

Nå har jeg et 20 år gammelt helhvitt kjøkken fra Norema som er snart utslitt.

Har dere noen erfaringer med de to kjøkkenprodusentene som dere vil dele? Ikea er uaktuelt fordi de ikke har butikk i nærheten,nærmeste er i Trondheim fire timer unna.

Eller er det andre produsenter dere vil foreslå?Å planlegge nytt kjøkken er ikke lett.

Jeg skal også legge parkett på gulvet i leiligheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestilt oss kjøkken fra HTH, og er kjempe spent :))) Vi har åpen stue/kjøkkenløsning, og vi får nå så sykt mye mer benkplass enn hva vi hadde - og det skal bli godt :)

Jeg kjenner ikke noe til Drømmekjøkkenet, men for oss sto det mellom HTH og Byggmakker. Vi valgte det siste, pga service og at vi likte det kjøkkenet vi falt for hos HTH mest.

Masse lykke til!

Skrevet

Ikea kjøkken kan du tegne selv på nettet, og de levere det hjem til deg. Vi bor bare 40min fra Ikea, men fikk likevel kjøkkenet hjem til oss..

Anbefaler ikke parkett på kjøkken, da det lettere komme hakk og diverse i det. Bror min har nett bygd hus, med parkett, og fikk stygge merker da de sku bære inn et kjøleskap.. obs obs.

Ellers så har bror min også ikea-kjøkken, og andre naboer, og de bor 3-4 timer unna nærmeste Ikea.

Ellers har kvik mange fine kjøkken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...