Gå til innhold

hvor mange bleier bruker man..

Anbefalte innlegg

Skrevet

i løpet av ett døgn på en nyfødt baby egentlig? vet jo at det er individuelt, men altså sånn grovt regnet? tenker på hvor mange av den minste str 2-4kg vi skal kjøpe....(vi får en liten baby)

er grønn som en ert igjen og husker ikke sånt fra sist...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med liten da?? ca 2500g??

Jeg KAN få en liten jente, har fått d før (2.700), men vet ikke nå. Ny UL om 3 uker.

Jeg har kjøpt EN pakke 2-4 kg, og flere pk 3-5 kg. Men dette er jo rene gjetteleken... hehe..

5-10 bleier i døgnet, sannsynligvis rundt 6.

Men-men, nå koster d jo 12,50 kr ut året iallefall for 2-4 kg, så man kan jo alltids kjøpe en til om man trenger d.. ;))

Skrevet

Åh, hater når BiM henger seg og innlegget jeg skriver blir borteeeeee!!!

Men hvis man ammer hver 3. time blir det 8 bleier i døgnet hvis man skifter hver gang det ammes...pluss minus. Pluss antakelig.

Hadde kjøpt bare én pakke med de minste. Hvis du hamstrer, kjøp heller de større str...

:)

Skrevet

Jenta vår var 3200 g ved fødsel og vi er nå, 10 dager etter fødsel, i god gang med 2. pakke i str 1. Pampers str 1 går jo fra 2 til 5 kg, så kommer nok til å bruke dem en god stund fremover (hun veier 3500 g nå).

Skrevet

Det er VELDIG individuelt.

De første døgnene bæsjet han hele tiden så da ble det MYE skift.

Ellers ville jeg kjøpt en pakke å ha klar hjemme så kan dere jo kjøpe flere etterhvert:)

Gutten vår veier 5 kg nå og vi bruker fremdels pampers nr.1. Så jeg vil ikke si vekten og str. ved fødsel har så mye å si...

Skrevet

ja jeg forsvant med engagng innelgget var skrevet jeg pga bim bare flipper ut hele veien for tiden!!!!:@

men men..takk for svar jenter...venter en baby på rundt 2400-2500...vi har kjøpt 4pk med 2-4kg av libero sine.....som nora-pernille sier så har jege n følelse av at selv når han bikker 4 kg så vil nok bleien passe enda ett par uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...