★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 i løpet av ett døgn på en nyfødt baby egentlig? vet jo at det er individuelt, men altså sånn grovt regnet? tenker på hvor mange av den minste str 2-4kg vi skal kjøpe....(vi får en liten baby) er grønn som en ert igjen og husker ikke sånt fra sist...
Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Hva mener du med liten da?? ca 2500g?? Jeg KAN få en liten jente, har fått d før (2.700), men vet ikke nå. Ny UL om 3 uker. Jeg har kjøpt EN pakke 2-4 kg, og flere pk 3-5 kg. Men dette er jo rene gjetteleken... hehe.. 5-10 bleier i døgnet, sannsynligvis rundt 6. Men-men, nå koster d jo 12,50 kr ut året iallefall for 2-4 kg, så man kan jo alltids kjøpe en til om man trenger d.. )
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Åh, hater når BiM henger seg og innlegget jeg skriver blir borteeeeee!!! Men hvis man ammer hver 3. time blir det 8 bleier i døgnet hvis man skifter hver gang det ammes...pluss minus. Pluss antakelig. Hadde kjøpt bare én pakke med de minste. Hvis du hamstrer, kjøp heller de større str...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Jenta vår var 3200 g ved fødsel og vi er nå, 10 dager etter fødsel, i god gang med 2. pakke i str 1. Pampers str 1 går jo fra 2 til 5 kg, så kommer nok til å bruke dem en god stund fremover (hun veier 3500 g nå).
Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Det er VELDIG individuelt. De første døgnene bæsjet han hele tiden så da ble det MYE skift. Ellers ville jeg kjøpt en pakke å ha klar hjemme så kan dere jo kjøpe flere etterhvert:) Gutten vår veier 5 kg nå og vi bruker fremdels pampers nr.1. Så jeg vil ikke si vekten og str. ved fødsel har så mye å si...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2010 ja jeg forsvant med engagng innelgget var skrevet jeg pga bim bare flipper ut hele veien for tiden!!!!:@ men men..takk for svar jenter...venter en baby på rundt 2400-2500...vi har kjøpt 4pk med 2-4kg av libero sine.....som nora-pernille sier så har jege n følelse av at selv når han bikker 4 kg så vil nok bleien passe enda ett par uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå