Gjest SweetMommy <3 Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 hva er vanlige tegn på bekkenløsning? for jeg lurer på om det er bekkenløsning jeg har eller om det er halebenet som gjør vondt. jeg har så vondt i halebenet men bare på høyre siden, det føles som det ikke sitter helt fast som om det gliper litt. knakk halebenet når jeg fødte sønnen min for 2 år siden så lurer på om det er det som plager meg sånn, idag har jeg ikke klart å gå i det hele tatt nesten=(
Løvinna82 Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Vankeligå si, bekkenløsning oppleves så forskjellig fra person til person. Det jeg kan si er at bekkenløsning er når bekkent er løst i ett eller tre av sine ledd. Det er de to "smilehullene" på korsryggen og et ledd foran ved skambeinet. Det kan oppleves som isjas smerter eller som ubehagelig følelse av at ting ikke henger fast eventuellt sen-smerter på kvelden. Jeg ville gått til legen om jeg var deg, få det bekreftet eller avkreftet. Kan du ikke gå, så er jo sykemelding nærliggendes tenker jeg...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Mine første tegn var stølhets følelse i rumpeballen på kvelden. Så gikk det mer over til smarter på innsiden av lårene og opp mot symfysen. Særlig på høyre side. Noen kvelder verket det nedover hele lårer og kneet. Fikk problemer med å strekke bena ut skikkelig når jeg skulle gå.....var denne stølhets følelsen hele tiden:/ Gikk til fastlegen og fikk rekvisisjon til fysio, han sa med en gang at dette var bekkenløsning og går nå til han en gang i uken. Gjør øvelser hjemme hver dag, med gode resultater:) Så som den kloke kvinnen over her sa, gå til legen. Ikke gå for lenge da det kan bli verre å få det i orden igjen. Vær forsiktig med overanstrengelser og tunge løft til du har fått sjekket det. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå