Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Lå i senga istad og kjente på menssmertelignende murringer nederst i magen...tror jeg.. Ikke hatt dette tidligere i dette svangerskapet, så litt vanskelig å kjenne på - har kun normalt med kynnere. Men disse murringene gikk jo over igjen etter en halvtimes tid da.. Var ganske ubehagelig og jeg spente meg litt hver gang (og måtte puste litt tyngre). Har forstått det som at mange av dere har sånne, og har hatt dem lenge. Det er altså ikke tegn på fødsel? Er det da modning? Kjente jeg ble litt skuffa da det gikk over hehe. Er i uke 36+3.
cadence Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Har "tak" i dag jeg også, men siden jeg ikke har hatt plager med menssmerter noen gang, så vet jeg ikke hva det betyr, modning eller noe på gang liksom. Forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer før vannet gikk, så stiller helt blank på dette. Selvfølgelig begynte disse takene etter at jeg hadde vært innom legen for å videreføre sykemeldinga...
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Heisann =) Jeg har hatt det sånn i 2 uker nå. Noen ganger kommer de regelmessig, andre ganger så blir de bare kastet på meg i hytt og pine. Fikk beskjed om at det er nok modningsrier/maserier. De har ofte noe for seg, men andre ganger ikke. Hos meg har de nå gitt meg 2-3 cm åpning. Jm (med fingrene) mente 3 cm og jm (med innvendig ul) mente 2 cm. De er slitsomme, men jeg tenker som så at "la alle smerter komme til meg" for det er jo tegn på at kroppen jobber og at ting skjer =) Det kjennes som menssmerter som kjennes i mage og rygg. Enkelte ganger litt øverst i lårene...
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har det samme i dag.....men jeg har termin om 5 dager da, så syns i grunn det er på tide med litt modning her;)
Linnymor_87 Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 jeg har hatt dette mye de siste ca 3 ukene.. daglig faktisk... først bare på kvelden men nå hender det at det kommer midt på dagen også... (er nå 37+5).. jeg veit faktisk ikke helt 100% hva det er, men jeg er ganske sikker på at det er eller har med modning å gjøre...
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er bare glad det skjer NOE her jeg, selvom jeg jo syns han kan vente et par uker med å komme ut Smerter er hjertelig velkomne sålenge det er modning/hodefesting på gang Magen har ikke sunket ennå da, så det skjer nok ikke noe mer på en stund, men allikevel.
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Ja sant =) Her er hodet festet og bekkenplagene har gitt seg. Så har bare vondter som disse takene. Veldig overkommelig så lenge de gjør noe nytte for seg ;)
Kuredu Skrevet 1. oktober 2010 #9 Skrevet 1. oktober 2010 Dette er mitt 3.svangerskap og har ikke hatt slike mensmurringer tidligere, iallefall ikke så voldsomt som denne gangen.(etter hva jeg kan huske). Tar det et tegn som modning, for har hatt det slik noen dager men ikke noe har jo skjedd enda, så hvem vet..... Nå har jeg ikke så mye mensmurringer lenger, men heller kynnere som kommer med jevne mellomrom.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå