cadence Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Er det flere av oss her inne med erfaring med varme hender? Dvs, helende varme hender? Tidligere i svangerskapet slet jeg mye med vond korsrygg med periodevis stråling nedover i lårene samt oppover ryggen. Fikk da min stefar til å legge hendene på korsryggen. Det ble jo først veeeldig varmt og virket nesten bedøvende, og når han da tok hendene vekk og holdt de 5 cm unna kjente jeg at det røsket og dro i usynlige tråder. Tårene piplet, og det var en merkelig følelse i det hele tatt. Ble utrolig sliten av dette, men smertene avtok, og etter gjentakelse dagen etter forsvant vondtene. Så gikk det ei uke eller to, og korsryggen kranglet igjen. Gjentok "prosedyren"; og siden har ikke korsrygg og isjiasen vært noe problem!!! De siste 5 ukene har jeg vært helt symptomfri:) Nå er det ribbeina på høyre side som krangler- fordi vesla presser mot, både innenfra og nedenfra. Det har gitt meg maaange muskelknuter ved ribbeinsfestene i ryggraden- det kjennes rett og slett ut som at det er en klo som har grepet tak rundt min høyre side siden det gjør vondt fra festet og hele veien til enden. De av dere som har opplevd lungebetennelse, bronkitt eller kikhoste kjenner følelsen av ødelagte ribbein. Fikk idag min kjære stefar til å "heale" litt- og det samme skjer; bedøvende varme, merkelige følelser og tåretrilling. Er så mye bedre nå!!! Klarer å puste bedre selv om vesla presser mot. Hm, det er nesten så jeg vil at stefaren min skal være med under fødselen istedet for den vordende far...er jeg slem da? hehe, litt egoisme pga smerteredsel bare.. vil jo at far skal være til stede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå