Gå til innhold

Det ble gledestårer i dag!!!

Anbefalte innlegg

Etter et svangerskap med mange småblødninger som endte i MA, og et nytt svangerskap med mange småblødninger som ble kronet av en dårlig hcg-prøve var jeg sikker på at det var over. Det var så tungt!

Var på UL i dag, og gynekologen sa med en gang: "Her er det liv!" Jeg spurte om fosteret var sykt og holdt på å dø, he he. Var for godt til å være sant. Neida, alt så strålende ut! Satte på lyden, og så og hørte det lille hjerte dunke! Jeg begynte å grine, og strever enda med å ta det innover meg. Dette er så ufattelig godt!

Var vanskelig å se hvordan forsteret lå, så var ikke lett å vite om han målte hele lengden, sa han, eller litt på tvers. Hvis han målte hele lengden er vi kommet kortere enn vi trodde, og fikk termin 2.juni. Det tror jeg ikke kan stemme helt, så henger her inne så lenge.

Jippiiii!!!!!!!

Takk for alle gode ord jeg har fått av dere, damer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142387573-det-ble-gledest%C3%A5rer-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så utrolig hyggelig melding å lese:)

kjenner igjen iveren fra den første ultralyden og den fantastiske følelsen man nesten ikke kan ta innover seg!

Til Frk. utålmodig,

MA står for missed abortion.

Dvs. at kroppen ikke oppfatter at embryoet er dødt og ikke støter det ut.

Ved en SA(spontanabort) oppfatter kroppen det og det støter det ut av seg selv.

Søsteren min ventet nr 3 i fjor høst og hadde en MA da hun var 12+4 uker på vei.

Veldig trist,men hun har termin igjen i november:)

Jeg er sååååå glad på dine vegne!!!!!!

Da er det bare å glede seg masse masse!!!!!!

Stor klem(ikke bytt termin klubb, du er ikke førstegangsfødende så da går du sikkert/kanskje ikke over termin uansett;) vil ha deg her!!!!!!)

Tusen takk! Begynte selvfølgelig å blø i ettermiddag igjen, men gullet har jo allerede overlevd en del, så krysser fingrene :o)

Prøverigjen: Jeg blir her, tusen takk, godt å være velkommen! :o) Synes det er en god og støttende gjeng, og jeg gleder meg til å følge dere! litt spesielt med deg også siden i har vært gjennom det samme til samme tid -Gleder meg til å følge deg i et friskt svangerskap! Tre uker siden positiv test, og da kan jeg vanskelig tro at jeg bare er 5+5 som UL viste. Det passer ikke med noe som helst, men han sa jo selv at det godt kunne være feil.

Tenk at det er en liten baby der inne, som blir mer og mer ferdig for hver dag! Gleder meg til å se den!!! -For det har jeg tenkt å oppleve denne gangen ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...