MiraculixGRAVID Skrevet 1. oktober 2010 #1 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hei hei :-) Da begynner jeg å nærme meg siste esken med Crinone, og skal innrømme at det blir godt å slippe dette styret, men samtidig ganske nervøs for å slutte!!!!! Har brukt Crinone siden positiv test (3+5) og skal bruke frem til uke 12. Er nå 10+0, så har da Crinone til ca 12+2, akkuratt henta en pakke. Har brukt en sånn stav per dag, så da kalles det vel enkel dose? Har sett flere som bruker opp til tre staver per dag, og de har nedtrapping på Crinone. Jeg har egentlig fått beskjed om å slutte tvert, eller - dvs har ikke fått noen spesiell beskjed - bare om å slutte uke 12. Kan det være lurt å ta annenhver dag noen dager, deretter hver tredje dag - for så å slutte? Eller er det helt ok å slutte tvert? Syntes det høres vanvittig skummelt ut, TENK om morkaka ikke er helt klar, eler om den brå stoppen resulterer i uheldige konsekvenser.... Shiit - er skummelt dette her!!! Noen med erfaring, hva gjorde isåfall dere? Lurer på om jeg skal ta siste uke annenhver dag, slik at jeg slutter helt litt over uke 13.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142387435-crinone-nedtrapping-eler-ikke/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå