Gå til innhold

Spør her inne jeg:-)

eka72 prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hei alle slitere som har fått det til!! Først vil jeg si gratulerer til dere alle:-)

Jeg er ikke gravid ennå. Fikk satt inn 2 egg (icsi) 29.9. Her kommer mitt spørsmå..... I dag på rugedag 2 føler jeg at all crinonen som jeg har puttet i meg de siste dagene har kommet ut igjen.. Hmm litt farget også. Er det et dårlig tegn tro, kan ikke huske at jeg hadde det ved forrige forsøk?? Tusen takk for at jeg fikk bruke forumet deres............

eka72

Fortsetter under...

Krysser alt jeg har for at det går veien for dere denne gangen:)

Men vet ikke om jeg har noe fasit svar til deg......jeg satt min alltid på kvelden, og hadde bare det par ganger klumper som kom ut når jeg tørket godt litt oppe i der du vet:) Jeg tok fra uke 4 til uke 15, en dose hver dag:)

Hør også inne på Ass. befruktnings forumet:) mange kloke kvinner der som har opplevet både det ene og det andre.....

Masse lykke til videre:) Hold oss oppdatert

Hvordan er ruger tilværelsen din:) Noen symptomer ennå eller er det for tidlig.....når skal du teste???

Er dette første gang??? Ønsker deg masse masse lykke til videre og håper inderlig du kommer og forteller om et positivt resultat om ikke så lenge:)

Varm klem

Hallo Tirilgirl

Ruge tilværelsen er laaaang og fryktelig slitsom :-) Er i dag på rugedag 5, og har masse murring spesiellt i ryggen (varmende) og endel i beina faktisk, føles litt som voksesmerter....... Ellers så har det blitt litt mindre av crinone restene (jippi)

Dette er vårt tredje innsett hadde ferskforsøk, i feb, frys i mai, og fersk igjen nå, desverre ingen på frys denne gangen... Forstår at du har hatt mye motgang og strev tidligere?? Hvor langt har du kommet nå da? Tusen takk for støttende ord, kjempe godt å høre fra erfarende i dette gamet:-)

Skal teste den 13/10 skal gi beskjed om hvordan det har gått, men må si at jeg slett ikke har noen god følelse akuratt nå:-( Men det kan snu i løpet av en dag eller to (hehehe) Litt berg og dalbane i humøret kan du si.....

Igjen tusen takk!!

Klem fra eka 72

Annonse

Hei igjen:)

Håper virkelig det går veien for dere altså:) Skal krysse alt jeg har.....hehe

Joda, det var litt dumper i veien frem til dere vi er i dag, likevel leser jeg om så mange andre med mye verre vei bak seg:/

Er 25 uker i dag:) Var til kontroll på Riksen i går og alt ser veldig fint ut. Lille Sprell vokser fint og er snart 800 gram:)

Som sagt, tenker på deg og håper virkelig du sitter med en positiv test om noen få dager:)

Klem fra meg

Hei du!

Ser desverre ut som det ender negativt denne gangen også for vår del. I dag på rugedag 8 har det igjen kommet endel crinonerester (rosa farge), masse mensmurring, vondt i hodet og brystene er ikke lenger ømme:-( Har lyst til å skrike nå, trenger nok ikke å ta en test engang tenker jeg.........

Men tuuuusen takk for oppmuntrende og gode ord!

Heier på deg Tirilgirl:-)

Klem eka72

Kjære eka72!

Jeg har ikke så mye erfaring med rosa crinonerester siden jeg har gått på Cyclogest i mine forsøk, men når det kommer til manglende gr.tegn og lite håp, har jeg MASSE erfaring...

Nå siste forsøket var jeg sikker på at jeg ikke var gravid, jeg kjente det på den svake pulsen som tidligere har vært sterk og klar på høyre vrist/arm når jeg har vært gravid, manglende symptomer, kjente at forhåpningene forsvant en uke før forventet mens m.m. Nå sitter jeg her snart 18 uker gravid med tvillinger, så ikke gi opp HÅPET før eventuelt mensen kommer!

Jeg håper det er din tur nå! Alder må ikke være noe hindring, jeg ble 41 år i august :-)!

Hallo gammel (p)røver..... fint nick du har;-) Tusen takk for at du har svart meg, setter stor pris på dere damene her inne, godt å høre fra noen som har mye erfaring....

Mensen har ennå ikke kommet, så det er kanskje et lite håp ennå da... De forrige forsøkene har den kommet rugedag 12, i dag er jeg på rugedag 9...

Gratulerer med graviditeten, og så tvillinger da, kjempe moro!

I forhold til alder, så er jeg 38, føler meg ikke eldre enn da jeg var 30 tror jeg (heheh)

Lykke til, skal titte innom å følge deg!! Igjen tusen takk........

Hei kjære deg:)

Heier fortsatt på deg siden mensen ikke har kommet ennå.....leser på din andre tråd at dere må gå noen runder i heimen for og finne ut hva dere skal gjøre fremover....

Håper av hele mitt hjerte at det er deres tur denne gangen og dere slipper disse rundene. Kan slite på de beste forhold.....

varm klem fra meg:)

Annonse

Hallo Tirilgirl!!

Så koselig at man har en liten fan club:-) Er i dag kommet på rugedag 11, og har fortsatt endel crinonerester (brun, rosa) i fargen. Men mensen har ikke kommet ennå, så det er vel et lite håp fremdeles da.....

Ja, det er jammen ikke lett dette her, har verdens beste kjæreste, men jeg kan vel ikke si at jeg er det samme i disse hormonelle tidene:-(

Klem fra eka72

Hei damer!

Kommer med en positiv melding her nå, er i dag på rugedag 12, og klarte ikke vente med å ta en test, og jammen kom ikke krysset opp ganske raskt, tror jammen at jeg er GRAVID. Første positive testen jeg noen gang har fått....

HURRA håper bare det fortsetter............

Klem fra eka72

Da klemmer jeg til med et stort: HURAAAAAAAAAAAAAA gratulerer så masse med den positive testen:))))

Nå ble jeg bare så glad på dine/deres vegne.......nå må den lille bare forstå sitt eget beste og klore seg fast der inne i 8 mnd. til:)))

Hold oss oppdatert, men koz deg masse med den lille herlige hemmeligheten der inne:)))

Varm klem fra meg:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...