Cat&Gullungene Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 ...og akkurat kommet hjem igjen ;-) Lille Isak ble født kl. 03.33 den 29 september. Alt bra med oss ;-) Kommer tilbake med mer... Akkurat nå er jeg bare verdens lykkeligste mor....
Luna har født. Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Grtulerer så mye, høres helt herlig ut.
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer så mye!! Kos deg masse med familien din! :-D
Kuredu Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Å gratulerer sååå mye til deg!!!!! Kos dere masse i denne tiden. Den er helt spesiell!!!!!! Jeg har termin i dag jeg.......send litt fødestøv hit takk Hvor stor og lang var Isak?
Cat&Gullungene Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2010 Takk, takk, alle sammen! Masse fødestøv er sendt deg, Kuredu, håper det virker snart ;-))) Jeg var heldig og fødte 6 dager før termin denne gang!
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 1. oktober 2010 #11 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer så mye, nyt tiden og babyen:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. oktober 2010 #12 Skrevet 1. oktober 2010 gratulerer!! gleder meg til du kommer tilbake med resten:) kose dere masse masse!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 1. oktober 2010 #13 Skrevet 1. oktober 2010 Mucho gratulerer med prinsen =) Nydelig navn! Håper fødsel gikk som en drøm. Gleder meg til å lese historien =)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 1. oktober 2010 #14 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer så mye med lille Isak, Cat :) Gleder meg til å lese fødselshistorien din! Kooos deg masse videre
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 1. oktober 2010 #16 Skrevet 1. oktober 2010 gratulerer så mye! Heldiggris som fikk før termin også da:) Lykke til videre så sees vi vel på din baby om ikke lenge,termin om 6 dager:)
pifi med tre nurk Skrevet 1. oktober 2010 #17 Skrevet 1. oktober 2010 jeg erett og slett msunnelig! Jeg har termin i morgen, men ikke noe håp om at det skal skje i helga... sukk.. men gratulerer såååå mye med lille gutten, kos deg masse og nyt den fantastiske nyfødttiden!!
mammaigjen!! Skrevet 1. oktober 2010 #19 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer med lillegutt! Kos dere!....enda en mnd igjen her
2 boys & now pink Skrevet 1. oktober 2010 #20 Skrevet 1. oktober 2010 Gratulerer masse med baby, gleder meg til å høre historien din... Kos deg masse med babyen!
Cat&Gullungene Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #21 Skrevet 2. oktober 2010 Takk alle sammen! Jeg skal prøve å få skrevet fødeselhistorien min i morgen. Her går det nemlig i ett med amming hver halvtime/time hele døgnet, så jeg er ganske utslitt. Lykkelig og utslitt ;-) Melka begynner og komme ganske mye nå, så håper han spiser mer og sjeldnere da...;-) Masse fødestøv sendes til dere alle!! Jeg vet hvordan det er å bare gå der og vente og vente sånn mot slutten. Med nedpress, kynnere, slimpropp, tegningsblødning, modningsrier etc.... Men så skjer det mens dere minst aner det ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå