Queenmee Skrevet 1. oktober 2010 #1 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg opplevde noe helt utrolig merkelig idag! Er nå 7+5 (og det er to uker siden vi oppdaga at jeg var gravid!!!!!) Og jeg har for første gang, idag, kasta opp på morningen. jeg begynner tidlig på jobb, kvart på 8. Og siden jeg ikke er noe frokostmenneske i det hele tatt, så tar jeg med meg en skive ekstra på jobb, og får den i meg ca en halvtime etter jeg har kommet bort på jobben. Etter å ha spist hele skiva mi idag, faktsik så rett etter, at jeg så vidt hadde svalgt siste munnfull, så begynte jeg å brekke meg noe voldsomt. Rakk ikke lengere enn til kjøkkenet heller. Brød med hvitost er ikke godt når det kommer i retur:P Uansett, jeg skjønne ringen ting! For ikke var eller er jeg kvalm. Jeg har vært småuggen på kveldene den siste uka. men ikke så mye at jeg føler jeg må kaste opp. Satt igjen som ett spørsmålstegn med forklaringsproblem på jobb. Ekkelt!!:/ og jeg håper ikke det skjer mer. Heldigvis har jeg fri hele helgen nå, med en liten bonus på besøk (datteren til kjæresten min) så vi skal skikkelig kose oss.. Er det forresten flere som er sugen på salt? jeg kunne spist sånne hele saltkorn fra saltkverna på kjøkkenet, hadde det ikke vært for at jeg vet det ikke er optimalt. Så går mye i popcorn, og "Dent OI,salt" om dagen:P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142387295-merkelig-fnomen-og-litt-tankespinn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mixy Skrevet 1. oktober 2010 #2 Del Skrevet 1. oktober 2010 wow aldri opplevt akutt oppkast liksom, pleier jo å være kvalm først da... håper det var en engangs tilfelle! men å ha dilla på salt kjenner jeg meg godt igjen i , spiste lakris for alle penga sist svangerskap. Denne ganger går det i cookie-deig!!! æsj... skulle ønske jeg hadde dilla på rå grønnsaker dom venninnen min liksom da... jaja. ikke gidd å si NOE til jobben, det er bare å finne på noe. bare si du er grise fylleklein. hahaha. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142387295-merkelig-fnomen-og-litt-tankespinn/#findComment-142387988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå