Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg tok først en sån gravide test fra vita i dag morres dom heter klart svar er jo ei uke til ikm,den var negativ!fikk så posten å der va jo billigtestene mine....klarte ikke å dy meg så tok en sån også!trodde jeg hadde ødelagt den siden jeg bobba litt på vinduet derfor kom kontroll streken ganske seint,men jaggu meg kom test streken og frem!har fått mange skyggestreker før,men dette er ikke skyggestrek den er tydelig men litt svakere på fargen en kontroll streken,men er rosa!!! hva tror dere????noen andre som har testa positivt så tidlig????
Billie Jean Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Hei:9 Jeg testet positivt 6 dager før ikm, så du kan jo godt være gravid:) Samtidig har jeg fått positiv test på billigstrimlene når det har gått 10 min, uten å være gravid. Ta en ny test med morgenurin! Lykke til!!
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2010 ja,tenkte jeg skulle vente til søndag me å ta en ny.....men test streken kom samtidig me kontrollstreken å var veldig tydelig )))så håper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå