Gå til innhold

privat ultralyd ? henn på sørlandet ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Nå vet ikke jeg hvor på sørlandet du bor, men jeg gikk til Gro Andrea Nyland på Langbrygga i Arendal...heeelt fantastisk dame - og en delikat plass å være i slikt et ærend. Kan absolutt anbefales!!!

Klem,

ok da er det ikke lange biten for meg da :) ca 20-25 min .. er det lang ventetid hos henne ? dyrt ?

har egentlig alerede vært på en på sykehuset ,å skal i teorien ha ganske bra oppfølging,men legen jeg var hos skjønte vel ikke helt det :P (tror ikke han leste papirene mine) skal ta det opp med legen min neste gang jeg skal te ho men er jo hele to uker til :P

Vet ikke åssen det er med ventetid hos henne, da jeg var kjempeheldig da jeg ringte i uke 8, for da hadde hun akkurat fått en avbestilling, så jeg fikk time samme dag :) Jeg betalte 550, tror jeg det var.

Jeg ha rogså ekstra oppfølging på sykehuset pga en kronisk sykdom. Skal til UL til tirsdag og er da 12 uker.

Lykke til :)

Du kan bestille uten henvisning på Elvebredden gynekologipraksis i Kristiansand. Der har jeg ikke vært selv pga sommerferieavvikling reiste vi til Arendal (bor i Krsand) hos Gro Anita Nyland i forrige svangerskap og var kjempefornøyd! Har bestilt ny time i uke 12 nå :). Gleder meg! Supertrivelig dame!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...