3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg må bare få takket deg som driver www.lillespire.no jeg bestilte en avent manuell brystpumpe av deg i går, og den prisen må jeg si bare er helt super )) jeg var innom apotek, barnas hus, simo butikken osv for å kjøpe inn litt utstyr til den lille, blandt annet en manuell brystpumpe fra Avent... men prisene er jo alt fra over 500 og oppover i butikken, så når jeg så at du selger denne for 399 så ble jeg helt overrasket og utrolig glad for å ha spart meg masse penger det blir jo fort masse penger når man skal kjøpe inn alt man trenger, så da er det jammen kjekt å komme over så gode tilbud som det du har ) jeg kommer til å være fast kunde hos deg så lenge jeg har små barn og prisene er så greie lykke til videre med butikken din PS! Liker forresten utseende og fargene utrolig godt men jeg lurer på en ting: hvordan kan du selge tingene så billig når butikkene må ta dobblet så mye??
3barns-mamma <3 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2010 kom til å tenke på en ting du kanskje kan føre i butikken din cocos olje dette er jo perfekt å smøre seg med under graviditeten for å forhindre strekkmerker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå