Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg har smerter i området jeg mener nyrene ligger.. men jeg har ingen symptomer som er forbundet med UVI.. kan en ha det uten alle symptomene? Jeg har hatt UVI veldig mange ganger før, så vet åssen det pleier å være... Har hatt cystoskopi og ultralyd av nyrene før pga dette og da sa han at han så arrene etter nyrebekkenbet. Jeg visste ikke da at jeg hadde hatt det før.. (dette er noen år siden nå da men..)

Bare er så inderlig merkelig å ha vondt sånn der... men bare på en side... Hva kan det ellers være?

Noen med ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer da jeg fikk nyrebekkenbetennelse i fjor.

Jeg fikk plutselig vondt på høyre side, men trodde jeg hadde strekt en muskel eller noe så jeg tenkte ikke over det før jeg plutselig fikk høy feber og knapt klarte å gå oppreist..

Skrevet

Hadde nyrebekkenbetennelse i 1997, så husker ikke så mye av det bortsett fra at jeg hadde sykt vondt i ryggen og vondt ved vannlating.

Skrevet

Uff..:( får håpe det ikke skjer her,. foreløpig i fin form, selv om jeg fortsatt har vondt der..

Skrevet

Jeg har kronisk nyrebekkenbetennelse, og første gangen var jeg sengeliggende med mye feber og smerter. Vondt på do, vondt å ligge, sitte og stå. Var igrunnen ganske udugelig. Hehe. Andre gangen samme symtpomer bare uten feberen. Tredje gangen ante jeg ingenting før jeg ble fortalt at jeg hadde det på nytt. Så det varierer nok veldig på hva slags symtpomer man får, men det er jo en lett sak å finne ut om det er nyrebekkenbetennelse.

Men syns det var litt rart at du "bare" hadde vondt på ene siden, somregel er det på begge sidene og det møtes nede ved trusekanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...