Gjest JuniGull2010 Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Han trives godt med å ligge på ryggen, så vi bruker så og si aldri vippestolen. Og vi bor veldig nært alle ting, så han sitter sjeldent mer enn 15 min i bilsetet, så da har jeg litt bedre samvittighet for å la han sitte i denne. Men likevel; hvor lenge av gangen tro....? Takk til den personen som tipset meg Manducaen!! Den er perfekt for min tunge unge og jeg får ikke vondt i korsryggen! :-) Mobywrapen skal jeg pent levere tilbake til den personen jeg fikk låne den av............
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Så bra at du liker Manducaen, jeg har også en slik en og digger den (bærer med selene i kryss bakpå ryggen, da blir den mest behagelig synes jeg) For slike ergonomisk riktige seler som Manduca er det ingen tidsbegrensning for bruk- siden baby sitter ergonomisk korrekt kan man la babyen sitte oppi der så lenge den er fornøyd m det selv, gjerne flere timer i strekk. Såklart viktig at man lar baby ligge litt på mage og rygg iløpet av dagen også, slik at den får trenet seg opp motorisk, men for de aller fleste vil vel ikke det være noe stort problem tror jeg!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Ja, jeg må bære med selene i kryss selv, da blir det noe helt annet. Men så flott da! Da har jeg misforstått jeg da, da skal jeg begynne å bruke den litt mer enn jeg gjør! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå