mamma til tre nydelige jenter Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 dette har jeg ventet på!
Hanna30 Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Har de!!! Jeg var akkurat og kjøpte noen pakker pulver og så at de har skiftet design og at det er ny oppskrift på eco 2, men var ikke noe ferdigblandet.. Så ikke etter det heller da. Selges de overalt? Så bra! Blir enklere når vi skal ut en tur, café og sånt! Nå ble jeg glad!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 JA; ENDELIG! Bare synd vi trapper og blander med melk for snart å slutte:) Jeg så at de hadde fått det på Mega. Ikke sikkert alle butikker kommer til å selge den.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2010 har sett både på prix og mega
Hanna30 Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Da skal jeg på jakt! Hvor store er boksene, vet dere hvor mye som er i en?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2010 200ml er det i dem dem er like på fargen som de nye pakkene grønne på hipp 1 og orange på hipp 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå