Indigo 08-10-13 Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Hei. Har altså en 3 uker gammel baby og en gutt på 22 mnd. Trodde vi skulle klare oss uten søskenvogn, og kjøpte heller ei Simo trille til storebror for å sove i bhg. Lillebror overtok Simo kombi. Men nå skjønner jeg at det var dumt at jeg heller ikke innvisterte i ei søskenvogn! Trenger tips om ei billig søskenvogn med god bag til bruk i kalde nord om vinteren..! På forhånd takk:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Vi har GT Safari dobbel, og er kjempefornøyd m den=) Supergod og lett å trille, pga svingbart (og låsbart) forhjul og lav vekt. Men bruker bare en softbag oppi til lillesøster, tror ikke det er mulig m hardbag. http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html Carena Double swing har mulighet for hardbag, men har inntrykk av at vognen i seg selv ikke er så god å trille: http://www.barnevognguiden.no/carena/carena-double-swing.html Lykke til med søskenvogn-kjøp, jeg er ihvertfall helt avhengig av vår, og er veldig glad for at vi kjøpte en før fødsel- brukt via finn til en billig penge. Kanskje kan du finne en OTH - søskenvogn brukt på finn, da blir den ikke så dyr heller; er ihvertfall en knallgod vogn vet jeg, med en grei hardbag. Men dyr er den, så sikkert fordel å kjøpe brukt evt.
mammatetogansketette:)) Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Vi har også en GT. God den, lett å trille (med en hånd) og lett å få i bilen... Eneste minuset er kalesjen, syns den er litt liten i vårt klima... men har kjøpt et sånn universal regntrekk (svart) og fiksa litt med borelås rundt åpningen, så da går det bra likevel... Er veldig fornøyd sånn ellers:) Hadde vi hatt mye bakker i nærheten ville jeg vurdert en med håndbrems, er tungt å trille ned lange bratte bakker- tenker da spesielt på vinterholka... Når det er sagt, så fant jeg lite søskenvogn med gode kalesjer... har en enkel babyjogger fra før, er vel bortskjemt med super kalesje med den men... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå